hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ویژه برنامه تحویل سال در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

ویژه برنامه تحویل سال در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۰ بقعه متبرکه استان گلستان، گفت: ویژه برنامه تحویل سال در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد در همایش ویژه هیئت امنا و مدیران مراکز افق اظهارکرد: این همایش با موضوعات نحوه مدیریت امامزادگان و بقاع متبرکه در مباحث اقتصادی، فرهنگی و عمرانی در آستانه برگزاری طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ و همچنین طرح ضیافت الهی ویژه ایام ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

 مدیرکل‌ اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: با توجه به اجرای طرح آرامش بهاری، خدمات‌رسانی فرهنگی و پذیرایی از زائران و مجاوران در دستور کار قرار گرفته است.

 وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح آرامش بهاری ویژه نوروز ۱۴۰۲ در ۵۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد بیان کرد: با توجه به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، اعزام مبلغ، جزءخوانی قرآن کریم و افطاری‌های ساده نیز جزو برنامه‌های این ایام خواهد بود.

 وی اضافه کرد: ویژه برنامه سال تحویل نیز در جواز امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص در استان گلستان برگزار می‌شود و برنامه متمرکز نیز به صورت مستقیم از سیمای مرکز استان پخش خواهد شد.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: برپایی خیمه‌های معرفت ویژه کودکان و نوجوانان، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تجهیز زائرسراها و ایجاد کمپ‌های موقت اسکان و ... از دیگر برنامه‌ها در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد