hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > آغاز به کار اتوبوس ایمنی و نشاط در ایستگاه محلات گرگان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان صفری خبر داد:

آغاز به کار اتوبوس ایمنی و نشاط در ایستگاه محلات گرگان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آغاز به کار اتوبوس ایمنی و نشاط در ایستگاه محلات سطح شهر خبر داد.

موسی الرضا صفری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اولین روز اجرای طرح اتوبوس ایمنی و نشاط از سوی این سازمان ، پارک ترافیک شهرداری گرگان و پارک محله فردجهان اولین توقفگاه این اتوبوس بودند.

صفری با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و حمل و نقل در حال برگزاری است، ادامه داد:  در اجرای این طرح که هدف از آن آموزش و ارتقاء سطح ایمنی برای شهروندان به ویژه کودکان است، کارشناسان آموزش سازمان با حضور در این برنامه ها همراه با هنرمندان دیگر، مسائل ایمنی در خصوص خطرات مراسم چهارشنبه سوری با استفاده از وسایل محترقه و منفجره را به کودکان و خانواده آنان اطلاع رسانی می کنند.

وی افزود: همچنین کودکان همراه با خانواده خود با حضور در اتوبوس ویژه به نام «اتوبوس ایمنی و نشاط» با انجام بازی های کودکانه و نقاشی و شرکت در مسابقه هوش و نقاشی جوایزی دریافت می نمایند.

صفری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به چهارشنبه پایان سال و متعاقباً حوادث احتمالی مخصوص این روز، شهروندان می توانند با حضور در روبروی ساختمان شهرداری از نمایشگاه موقت که به منظور اطلاع رسانی در مورد حوادث پایان سال بصورت بنرهای دیواری و توزیع بروشور انجام می شود، بازدید نمایند.

به گفته وی، اتوبوس ایمنی و نشاط در ادامه مسیر خود روز یکشنبه در کانون پرورش فکری کودکان، زمین چمن محله انجیراب، پارک ویلاشهر، مسجد جامع اوزینه و پارک شهرک شهریار، توقف می نماید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: شهروندان می توانند با حضور در مکان های مشخص شده از این برنامه های متنوع لذت برده تا با یادگیری نکات ایمنی سالی بدون هیچ حادثه ای را به پایان رسانیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد