hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > انعقاد قرارداد بیش از 15 هزار واحد مسکونی با پیمانکاران/ 50 درصد متقاضیان صاحب خانه ویلایی می شوند

در بازدید استاندار قم از پروژه های نهضت ملی مسکن مطرح شد؛

انعقاد قرارداد بیش از 15 هزار واحد مسکونی با پیمانکاران/ 50 درصد متقاضیان صاحب خانه ویلایی می شوند

استاندار قم گفت: تا کنون قرارداد 15 هزار و پانصد واحد مسکونی با پیمانکاران در سایت 560 هکتاری منعقد شده است و طی ماه های آینده سایر متقاضیان این پروژه، به پیمانکاران متصل خواهند شد. 

به گزارش رویداد ایران از قم، محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در بازدید میدانی از پروژه های نهضت ملی مسکن و سایت 560 هکتاری در خصوص آخرین وضعیت این طرح در استان اظهار کرد: در مجموع بیش از 70هزار واحد مسکونی در استان قم باید احداث شود که بالغ بر 30 هزار واحد در سایت 560 هکتاری و مابقی آن در اراضی پیرامون شهر قم و سایر شهرهای استان به صورت ویلایی ساخته می شود.

وی افزود: براساس برنامه استان، نیمی از واحدهای مسکونی به شکل آپارتمانی و بلندمرتبه سازی در پردیسان و 50 درصد دیگر به صورت ویلایی در سایر اراضی پیرامونی شهر ساخته می شود.

به گفته استاندار قم ساخت منازل و خانه های ویلایی طرح نهضت ملی با شناسایی و معرفی اراضی از اوایل سال آینده شروع خواهد شد.

وی به تحویل 532 واحد مسکونی در سال جاری اشاره کرد و توضیح داد: در سال آتی نیز براساس زمانبندی شروع و پایان پروژه ها، هر سه ماه یک بار واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می شود.

شاهچراغی در پایان به ورود شرکت های تعاونی در این طرح اشاره کرد و گفت: برای ورود تعاونی های خوشنام و دارای صلاحیت و کارنامه کاری با کیفیت، مانعی وجود ندارد و این شرکت ها پس از ارزیابی های کیفی می توانند برای ساخت واحدهای مسکونی به این طرح وارد شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد