hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > اورهال کامل نمای مجتمع امین قم

مدیر این مجتمع تجاری خبر داد

اورهال کامل نمای مجتمع امین قم

مدیر مجتمع تجاری امین قم از برنامه‌ریزی برای اورهال کامل نمای این مجتمع خبر داد و گفت: سال آینده طبقات این مجتمع تجاری طبق اولویت‌های مشخص شده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش رویداد ایران از قم، علی موحدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی مجتمع تجاری امین گفت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است بازسازی نمای این مجتمع است.
وی با بیان اینکه در این خصوص طراحی‌های لازم انجام شده و عملیات اجرایی به روز رسانی نما هم به زودی آغاز خواهد شد، اضافه کرد: در طرح جدید نمای مجتمع امین با استفاده از شیشه‌های اسپایدر دید مستقیم را برای طبقات سه و چهار مجتمع فراهم خواهیم کرد.
مدیر مجتمع تجاری امین با اشاره به اینکه طبقات همکف پایین و هم کف بالا آماده راه‌اندازی هستند، تاکید کرد: طبقات منفی یک و منفی دو نیز بیشتر از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی از ایجاد برخی تغییرات در معماری طبقات سه و چهار این مجتمع خبر داد و گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، در پی این تغییرات فضای متفاوتی در اختیار شهروندان قمی و مسافران و زائران این شهر قرار می‌گیرد.
موحدی با بیان اینکه مجتمع تجاری امین از نظر موقعیت جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و دسترسی‌های خوبی به این مجتمع تجاری وجود دارد، اظهار کرد: در واگذاری واحدهای تجاری حساسیت‌های لازم را داریم تا بتوانیم بستر مناسبی برای استفاده مردم دراین مجتمع تجاری مهیا کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد