درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 200812 | 18 اسفند 1401 ساعت 12:35

جایزه جشنواره وزول برای سینمای ایران

ایسنا نوشت: جایزه هیات داوران جشنواره فیلم‌های آسیایی وزول فرانسه به ساخته نادر ساعی‌ور از سینمای ایران رسید.
جایزه جشنواره وزول برای سینمای ایران


بیست و نهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی وزول فرانسه به کار خود پایان داد و فیلم «بی‌پایان» ساخته نادر ساعی‌ور به صورت مشترک با فیلم «نامه‌ای از کیوتر» به کارگردانی «کیم مین-جو» از کره‌جنوبی، موفق به کسب جایزه هیات داوران از این رویداد سینمایی شدند.

همچنین جایزه دوچرخه طلایی بهترین فیلم این جشنواره سینمایی هم به «دختر فروشنده» ساخته «سندگدورج جانچیودورج» از کشور مغولستان رسید و جایزه بزرگ هیات داوران هم به به فیلم «سرو همچون مرمر» به کارگردانی «آسیف رستم اف» از جمهوری آذربایجان اعطا شد.

بیست و نهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی وزول فرانسه از تاریه ۲۸ فوریه تا ۷ مارس (۹ تا ۱۶ اسفند) برگزار شد.

۵۷۲۴۷

منبع: khabaronline-1740822



عکس خوانده نمی‌شود