hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بانوان، زمینه‌ساز رشد جامعه هستند

بانوان، زمینه‌ساز رشد جامعه هستند

معاون دادستان مشهد گفت: بانوان، زمینه‌ساز رشد جامعه هستند.

 مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-اسماعیل رحمانی در همایش بزرگ ورزش صبحگاهی در پارک ملت مشهد  برگزار شد، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از افرادی که در گذشته و اکنون برای ورزش فضایی را فراهم کردند.

وی افزود: اگر کمی عمیق‌تر فکر کنیم، الان که ما در این فضا هستیم، ممکن بود در فضایی باشیم که کنار گوشمان صدای توپ و تانک باشد. سناریو سوریه‌سازی هدف دشمن بود که به برکت خون شهدا نتوانستند چنین کاری کنند. آن‌ها رفتند که ما با آرامش اینجا باشیم.

معاون دادستان مشهد با بیان اینکه بانوانی که زمینه‌ساز رشد جامعه هستند، اینجا حضور دارند، اظهار کرد: این یعنی آزادی. گروه‌های ورزشی با آزادی و نشاط کامل با خانواده‌ها در این پارک حضور دارند؛ با این حمایت‌های قاطع و بموقع باید شاهد رونق ورزش باشیم.

رحمانی خاطرنشان کرد: ما اراده کردیم نوکر و آقای خودمان باشیم. نظام یعنی مردم. ما بیچاره و بدبخت نیستیم که آمریکا برای ما تصمیم بگیرد. ما نشان دادیم که بزرگ‌تر از آن هستیم که به قیم نیاز داشته باشیم و اجازه نمی‌دهیم آمریکا برای ما قلدری کند.

حسین علوی مقدم عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این همایش با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهمی که در کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در اولویت قرار دارد، ورزش همگانی است، اظهار کرد: معاونت تربیت شهرداری، برگزاری جشنواره‌های ورزشی مختلف را در حوزه بانوان و آقایان در رأس کار خود قرار داده و قدم‌های مؤثری در این زمینه برداشته شده است و امیدواریم بتوانیم در حوزه رشد سلامت اقدامات لازم را انجام بدهیم.

حسین باغگلی معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، نیز در این همایش با بیان اینکه یکی از اهداف جدی ما توسعه ورزش همگانی است که می‌تواند به شادابی و‌ نشاط شهر‌وندان کمک کند، گفت: یکی‌ از انتظارات ما از حوزه معاونت تربیت‌بدنی، توسعه همایش‌های پارکی است که امیدواریم در سال ۱۴۰۲ گسترش یابد.

سیدحسین غیاثی معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد، نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این همایش‌ها را طبق بودجه و استعلامات ورزش‌های همگانی و پارکی در سال ۱۴۰۲ گسترش دهیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد