hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران| رقابت برای ورود به دانشگاه ها در پاکدشت

تهران| رقابت برای ورود به دانشگاه ها در پاکدشت

3 هزار دانش آموز پاکدشتی برای ورود به دانشگاه های دولتی، طی دو روز و در 5 گروه آموزشی رقابت می کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت با اعلام این خبر گفت:امسال 509 داوطلب در رشته ریاضی و فنی،735 داوطلب در رشته علوم انسانی،1630 نفر در رشته علوم تجربی،174 دانش آموز در گروه هنر و 418 داوطلب هم در رشته زبان های خارجی از شهرستان پاکدشت در این آزمون علمی بزرگ شرکت کردند.
محمد سیلسپور افزود:در آزمون امسال هم در پاکدشت حضور دختران بیش از پسران است به طوری که از مجموع 3 هزار داوطلب کنکور 1691 نفر دختر و 1309 نفر پسر هستند.
وی گفت:تنها در رشته علوم انسانی 506 نفر شرکت کننده خانم و 229 نفر از آقایان هستند و البته در رشته های ریاضی و تجربی تعداد آقایان اندکی بیش از خانم ها است.
رئیس اداره آموزش و پرورش در پایان افزود:شهرستان پاکدشت در بین 21 شهرستان استان تهران هر ساله جزء 5 شهرستان برتر استان از نظر قبولی داوطلبان با رتبه ای زیر هزار بوده است و امیدواریم امسال هم دانش آموزان پاکدشتی بیش از پیش در این آزمون مهم موفق باشند.
دانش آموزان در گروه آموزشی ریاضی و علوم انسانی پنج شنبه صبح در محل مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت به رقابت پرداختند و داوطلبان گروه آزمایشی تجربی نیز جمعه صبح در محل مصلی پاکدشت برای شرکت در کنکور حاضر می شوند.
گروه های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی هم به ترتیب پنجشنبه عصر و جمعه عصر در محل دبیرستان الغدیر پاکدشت با دیگر داوطلبان در این گروه ها به رقابت می پردازند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد