hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نشست سفیران انفال با حضور مسئولین حوزه نمایندگی دستگاه های اجرایی گلستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان

نشست سفیران انفال با حضور مسئولین حوزه نمایندگی دستگاه های اجرایی گلستان

جلسه سفیران انفال با حضور مسئولین حوزه نمایندگی دستگاه های اجرایی گلستان در گرگان برگزار گردید.

جلسه سفیران انفال با حضور حجت الاسلام نورعلی دیلم مدیر مرکز اسلامی گلستان و مسئولین حوزه نمایندگی دستگاه های اجرایی گلستان در گرگان برگزار گردید.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در این نشست با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی صورت گرفته در جهان و افزایش گازهای گلخانه‌ای به دلیل صنعتی شدن، مشکلاتی در جهان ایجاد شده و کنوانسیون‌های بین‌المللی به منظور کاهش اثر گازهای گلخانه‌ای تصمیم به توسعه فضای سبز و درختکاری گرفتند.
حمید سلامتی ادامه داد: میزان بارندگی در شمال استان گلستان اندک است از سویی دیگر بحران ریزگرد نیز استان را تهدید می‌کند لذا اجرای طرح مردمی‌سازی کاشت درخت به منظور توسعه فضای سبز و کاشت درخت در کشور از جمله گلستان ضرورت دارد.
وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه حفظ منابع طبیعی تأکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی در هر زمینه به‌ویژه حوزه منابع طبیعی بسیار مهم بوده و از ضروریات است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تاکید کرد: روحانیون در قالب سفیران انفال منابع طبیعی در این امر خطیر فرهنگ سازی می توانند کمک کنند و یاری رسان باشند.
حجت الاسلام سایری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی نیز در ادامه اذعان داشت: جلب مشارکت های مردمی یکی از راهبردهای اصلی سازمان جنگل ها است چرا که وسعت منابع طبیعی به صورت تقریبی به اندازه کل کشور است و همه مردم به شکل های مختلف با منابع طبیعی در ارتباط هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد