hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > درخشش روزنامه‌نگاران رویداد پارسی در نخستین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب

درخشش روزنامه‌نگاران رویداد پارسی در نخستین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب

 اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» به همت شرکت آبفای استان اصفهان و آب منطقه‌ای برگزار شد و برگزیدگان هر بخش معرفی و تقدیر شدند. 

 اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» به همت شرکت آبفای استان اصفهان و آب منطقه‌ای برگزار شد و برگزیدگان هر بخش معرفی و تقدیر شدند. 
در این جشنواره که باهدف افزایش تولیدات رسانه‌ای با موضوع آب و به دنبال آن افزایش سواد آبی در جامعه برگزار شد. در نخستین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب ۱۵۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال و ۱۳۱ اثر داوری شد که ۲۱ اثر حائز رتبه شدند. روزنامه‌نگاران و خبرنگاران آثار خود را در قالب‌های مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس (تک فریم، مجموعه عکس، فتومونتاژ)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طنز مکتوب (نظم و نثر) و کاریکاتور و با محورهای احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تغییر اقلیم، فرونشست، مدیریت یکپارچه حوضه زاینده‌رود، مدیریت مصرف آب در کشاورزی، صنعت و نقش پساب در صنعت و محیط‌زیست شهری، فرهنگ‌سازی رفتار در مدیریت مصرف آب شرب، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب استان اصفهان، جهاد آبرسانی در روستاهای استان اصفهان، توزیع عادلانه آب، آب خاکستری، بازچرخانی آب، سازگاری با کم‌آبی، ارزش آب، سواد آبی و مسئولیت اجتماعی رسانه‌ها در مسئله آب به دبیرخانه این جشنواره ارسال نموده و برگزیدگان هر بخش روز گذشته در اختتامیه این جشنواره اعلام شدند که گروه رسانه‌ای رویداد پارسی در سه بخش اصلی  و یک بخش جانبی جشنواره حائر رتبه‌های برتر شدند. 
در بخش اصلی نخستین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»، مینا عباسپور در بخش تیتر حائر رتبه سوم، فاطمه کاویانی در بخش یادداشت رتبه دوم و احمدرضا منزه در بخش یادداشت رتبه سوم را کسب نمودند و هم چنین در بخش اینفوگرافیک جشنواره از سید مهدی رضوی تقدیر شد.
اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» در اصفهان، روز گذشته همزمان با روز ملی آب در اصفهان برگزار شد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد