hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > آمادگی شهرداری گرگان برای استقبال از مسافران نوروزی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خبر داد:

آمادگی شهرداری گرگان برای استقبال از مسافران نوروزی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از آمادگی شهرداری مرکز استان در استقبال از مسافران نوروزی و خدمات رسانی به ایشان خبر داد.


احمد سالاری با اعلام خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر گرگان در مسیر مسافران و زائران امام رضا (ع) قرار دارد، در جهت خدمات رسانی مطلوب و اسکان مسافران نوروزی، برنامه ریزی و تمهیدات لازم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به مقارن شدن سال جدید با ماه مبارک رمضان و احتمال شروع زود هنگام سفرهای نوروزی، شهرداری گرگان از پانزدهم اسفند محل هایی را جهت اسکان مسافران در نظر گرفته است.

سالاری افزود: جهت استقرار و برپایی چادر مسافران در محدوده ناهارخوران چهار مکان و یک مکان نیز در ضلع شمالی میدان بسیج در ورودی غربی شهر گرگان راه اندازی خواهد شد.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: مکان های استقرار اسکان مسافران شامل ۱- محل هتل قدیم شهرداری ۲- شهربازی قدیم شهرداری در مجاورت میدان ناهارخوران ۳- زمین تله‌کابین ۴- زمین  خالی جنب سایت باباطاهر ۵- ضلع شمالی فلکه بسیج در نظر گرفته شده است. 

به گفته سالاری، همانند سنوات گذشته ستاد اسکان مسافرین شهرداری جهت هدایت و انتقال مسافرین به محل های اسکان و جلوگیری از برپایی چادر در مسیر پیاده روی شهروندان در محدوده ناهارخوران مستقر خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد