hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نخستین استارت آپ ویکند تخصصی در حوزه صنعت ساختمان استان گلستان افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان؛

نخستین استارت آپ ویکند تخصصی در حوزه صنعت ساختمان استان گلستان افتتاح شد

با هدف افزایش خلاقیت ها در زمینه استحکام ساختمان ها رویداد استارت آپ ویکند در حوزه صنعت ساختمان افتتاح شد.

حمزه کرایلو مدیرکل استان گفت :در بازار رقابتی کنونی که همه شرکت ها به دنبال خلق فرصت های جذب سرمایه و توسعه زیرساخت های برنامه های آتی خود هستند، نگاهی ویژه به مقوله خلق ایده های نوین و خلاقانه در استارت آپ ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد،افزایش خلاقیت ها در زمینه استحکام ساختمان ها است که توسعه چنین رویدادهایی در سطح استان، می تواند در صنعت ساختمان تحول ایجاد کرد.

کرایلو بیان کرد: با توجه به رویکرد آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به سمت فناوری های نوین و مشاغل آینده، تلاش داریم با برگزاری چنین رویدادهایی به این مهم دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه محور فعالیت‌های این رویداد در مرکز نوآوری بررسی محصولات تولیدی در حوزه ساختمان و محصولات ساختمانی است، گفت: گلستان جزو استان‌های غنی در تولید بتن است و تولیدکنندگان بسیار شاخصی در این زمینه در استان فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان بیان کرد: ۶۰ ایده در دبیرخانه این رویداد استارت آپی ثبت شد که ۲۶ ایده جهت ارائه حضوری انتخاب شدند و پس از ارائه ۱۰ ایده به مرحله نهایی راه خواهند یافت و در خاتمه ۳ ایده به عنوان ایده های برتر این رویداد معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری استان گلستان برگزار شد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد