hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گلستان میزبان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

گلستان میزبان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات

حمزه کرایلو  از میزبانی استان در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات خبر داد.

کرایلو گفت: بزرگترین رویداد مهارتی در نظام آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مسابقات ملی مهارت است که بستری مناسب برای ایجاد رقابت‌های علمی و سالم بین مهارت‌ آموختگان و نیز عرصه کشف استعدادهای مهارتی در سطح جامعه به شمار می‌آید.
وی افزود: هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت، ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان کشور، معرفی آموزش‌های مهارتی و تبیین اهمیت و نقش آن در توسعه اقتصاد، جلب نظر مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز در توسعه آموزش‌های مهارتی، ظرفیت سازی در بین بنگاه‌های اقتصادی، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، صنایع و صنوف برای مشارکت حداکثری در این رویداد، رشد انگیزه‌های اجتماعی برای کسب مهارت، افزایش بهره وری آموزش‌های مهارتی، ارتقاء و تکمیل مهارت به اقشار مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی با چشم انداز بستر سازی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار است.
کرایلو بیان کرد: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان از تاریخ 12 لغایت 16 اسفند برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان اظهار کرد: این مسابقات در 5 رشته پردازش ابری، توسعه نرم افزارهای موبایل، طراحی و توسعه وب، مدیریت سیستم های تحت شبکه و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت با 73 شرکت کننده از 28 استان به رقابت می پردازند. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد