hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > دولت با دست فرمان مخبر وضعش تغییری نمی کند

دولت با دست فرمان مخبر وضعش تغییری نمی کند

از انتخابات 1400، دولت رییسی بیرون آمد. این اتفاق برآیند همه عواملی است که سبب‌ساز آن شدند و نتیجه آن، محصول تلاش همه کسانی است که باعث به قدرت رسیدن او شدند.

از ریاست‌جمهوری ایشان، بسیاری خوشحال و بسیاری دیگر ممکن است که ناراحت شده باشند، اما این خوشحالی یا ناراحتی، اثر حاصل از این انتخاب است و نه دستاورد آن. دستاورد آن، همین چیزی است که امروز با آن دست به گریبانیم؛ تورم افسارگسیخته، گرانی روز به روز کالاها، تحریم‌های جدید، افزایش لحظه به لحظه بهای ارز و ...

دقت کنید که وقتی می‌گوییم تورم، گرانی، تحریم و نرخ ارز، همگی قابل اندازه‌گیری و مورد به مورد قابل استناد است ولی وقتی می‌گوییم «افزایش فشارهای بین‌المللی»، این فشار قابل اندازه‌گیری نیست، بلکه می‌شود با استناد به هر مورد تحریم جدید، گفت که این نشانه افزایش فشار است.

در هر صورت همه اینها، دستاوردهای به قدرت رسیدن دولت جناب آقای رییسی است و به‌رغم ادعای این دولت، هیچ نشانه‌ای که تغییری در وضعیت حاصل شود، دیده نمی‌شود، بلکه با این جمله نقل شده از جناب آقای مخبر، معاون اول دولت که «همین است که هست»، افزایش تورم، افزایش بهای کالاها، افزایش نرخ ارز، افزایش تحریم‌ها و بسیاری افزایش‌های دیگر و در نتیجه بسیاری از کاهش‌ها در زندگی مردم، حداقل با همین سرعت ادامه خواهد داشت و تا وقتی دست فرمان قطار همین و دولت همین باشد، تغییری هم حاصل نخواهد شد.


23302


منبع: khabaronline-1736908

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد