hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رویکردهای جدید فولادسنگ مبارکه در مدیریت استعدادها

رویکردهای جدید فولادسنگ مبارکه در مدیریت استعدادها

رئیس سرمایه انسانی و سازماندهی شرکت فولاد سنگ مبارکه گفت: در سال ۱۴۰۱ و در مسیر ایجاد تغییراتی در فرآیند تولید، رویکرد تازه‌ای را علی الخصوص در مدیریت استعدادها در پیش گرفتیم و در فرآیند استعدادپروری شیوه های نوینی را در دستور کار قرار داده‌ایم.


احمدرضا صمیمی، رئیس سرمایه انسانی و سازماندهی شرکت فولاد سنگ مبارکه در گفت‌وگو با ایراسین پیرامون دریافت جایزه سه ستاره تعالی به این شرکت اظهار داشت: امسال برای چهارمین سال متوالی در بخش ساخت و تولید در همایش ملی تعالی سازمانی ثبت‌نام و شرکت کردیم.

وی تکمیل کرد: در دوره‌های گذشته این همایش موفق به اخذ جایزه یک و دوستاره شدیم و خوشبختانه امروز شرکت فولاد سنگ مبارکه موفق شد جایزه سه ستاره را از آن خود کند.

رئیس سرمایه انسانی و سازماندهی شرکت فولاد سنگ در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۱ و در مسیر ایجاد تغییراتی در فرآیند تولید، رویکرد تازه‌ای را علی‌الخصوص در مدیریت استعدادها در پیش گرفتیم و در فرآیند استعداد پروری شیوه‌های نوینی را در دستور کار قرار داده‌ایم. در زمینه مدیریت عملکردی نیز تعهدنامه‌های عملکردی را بر اساس استانداردهای منابع انسانی سیستم در سطح بومی کشور به کار گرفتیم.

وی پیرامون برنامه‌های فولاد سنگ برای سال ۱۴۰۲ در زمینه منابع انسانی بیان کرد: قصد داریم در سال آتی با تقویت و بازآفرینی بخش آموزش مبتنی بر صلاحیت کارکنان و مدل شایستگی فولاد سنگ مبارکه، خود را در جایزه تعالی آموزش مورد ارزیابی قرار دهیم.

او در پایان تکمیل‌ کرد: همچنین در بحث تعادل کار و زندگی نیز قصد داریم توجه بیشتری به نشاط و آمادگی ذهنی کارکنان داشته باشیم و تغییراتی در نظام مدیریت اعمال کنیم.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد