hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جذب بیش از 6 هزار عضو جوان گلستانی به هلال احمر در یکسال گذشته

مدیرعامل هلال احمر گلستان

جذب بیش از 6 هزار عضو جوان گلستانی به هلال احمر در یکسال گذشته

تنوع فعالیت ها در هلال احمر سبب جذابیت هلال احمر برای جذب جوانان در فعالیت های مرتبط است از طرفی وجود جوانان، داوطلبان و امدادگران است که فعالیت های این سازمان عام المنفعه را معنی دار کرده است.



مدیرعامل هلال احمر گلستان درباره فعالیت های حوزه جوانان استان گفت: در یکسال گذشته 6 هزار و 264 نفر جوان به عضویت هلال احمر درآمده اند که با برنامه ریزی فرهنگی و تربیت امدادی برای خدمت به مردم به ویژه آسیب دیدگان از حوادث آماده می شوند.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای جوانان جزو وظایف دستگاه های اجرایی است، افزود: در قالب طرح تابستانی شوق رویش بیش از 6 هزار جوان عضو در برنامه های آموزشی، تفریحی و فرهنگی شرکت کردند. همچنین در قالب در طرح یاس(یاران آسیب ستیز) قریب 1500 جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت آموزش های عمومی کمک های اولیه قرار گرفتند. جشنواره «رفیق خوشبخت ما» یکی از طرح های مهم جوانان با موضوع رشادت های سردار شهید سلیمانی است و 4 هزارجوان در این طرح فرهنگی شرکت کرده اند.
غریب آبادی در پایان اظهار کرد: جامعه دانش آموزی بزرگترین گروهی هستند که به واسطه آن ها می توان شمار زیادی از مردم و خانواده ها را نسبت به رویارویی با حوادث و بحران ها آگاه کرد. در قالب طرح دادرس و به دنبال آن کاربینی عملیاتی 3 هزار دانش آموز پایه هشتم کمک های اولیه را فرا گرفتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد