hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح ستاد شهید نبی الله خطیری با حضور فرمانده مرزبانی فراجا

همزمان با حضور سردار گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور

افتتاح ستاد شهید نبی الله خطیری با حضور فرمانده مرزبانی فراجا

همزمان با حضور سردار گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در این استان، مجموعه اداری ستاد شماره ۲ مرزبانی استان گلستان که به نام شهید مرزبانی سرهنگ دوم نبی اله خطیری نام گرفت با حضور  خانواده این شهید عزیز افتتاح گردید.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در این مراسم با اشاره به اقدامات خوب مرزبانی استان گلستان در راستای خوشایند سازی یگانهای مرزی گفت: محیط کار در سازمانها از موضوعات مهمی است که پیوسته مطرح و بر اهمیت و چگونگی ایجاد محیطی مناسب برای نیروهای انسانی تاکید می شود چرا که یک محیط خوب می تواند بر رشد ارزشهای پرسنل، افزایش توان و بهره وری آنان اثر گذار باشد.
وی افزود: با توجه به کمبود فضای اداری در ستاد مرزبانی استان گلستان ساخت این ستاد جدید امری ضروری بود که با  تلاش کارکنان خود این مجموعه این بنا ساخته و به بهره برداری رسید که جای تقدیر و قدردانی دارد.

سردار گودرزی اضافه کرد : مجموعه مرزبانی انتظامی ج.ا.ا در سالهای اخیر در زمینه هوشمند سازی و خوشایند سازی یگانهای مرزی روند رو به رشدی داشته و مرزبانی استان گلستان نیز از جمله مناطقی است که طبق شاخص ها توانسته به این رشد و بالندگی دست پیدا کند اگر چه نیازمند نگاه ویژه ایی از سوی مسئولین در راستای تقویت مرز و مرزبانی هستیم.
شایان ذکر است در حاشیه  این مراسم ،خبازخانه مرزبانی استان نیز افتتاح گردید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد