hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > آزمون الکترونیکی عضویت در کمیته های طرح طبقه بندی مشاغل استان برگزار شد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان: 

آزمون الکترونیکی عضویت در کمیته های طرح طبقه بندی مشاغل استان برگزار شد

خواجه مظفری گفت: متقاضیان عضویت در کمیته های طرح طبقه بندی مشاغل در واحدهای کارگری، در یک آزمون الکترونیکی با هم به رقابت پرداختند.

حسینعلی خواجه مظفری امروز پنج شنبه 27 بهمن در حاشیه برگزاری این آزمون در محل جهاد دانشگاهی استان گفت: منابع این آزمون که شامل یک فایل حاوی ضوابط و دستورالعمل ها و آیین نامه های طرح طبقه بندی مشاغل ، قوانین و مقررات کار می شود به صورت الکترونیکی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. 

وی افزود: به استناد مواد ۴۸ و ۴۹ قانون کار ، طرح طبقه بندی مشاغل در واحدهای بالای ۵۰ نفر نیروی کار اجرا می‌شود.  
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به مزیت های این کمیته، گفت: طرح طبقه بندی مشاغل در واحدهای تولیدی به جهت مشخص شدن شرایط احراز شغل و وظایف شاغل ، نحوه ارتقا و تنزل گروه شغلی، مزد گروه های شغلی، ضریب ریالی و مزد پایه کلیه مشاغل کارگاه مشخص و تشکیل میشود.  
خواجه مظفری تصریح کرد: کمیته طرح طبقه بندی مشاغل متشکل ازدو نفر نماینده کارگران ،دو نفر نماینده کارفرما و یک نفر نماینده سرپرست کارگاه می باشد که آزمون عضویت در این کمیته ها امروز پنج شنبه ۲۷ بهمن ماه با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. 
وی خاطرنشان کرد: تاکنون در استان گلستان برای ۸۶ واحد مشمول، طرح طبقه بندی مشاغل اجرا شده و ۳۶ واحد واجد شرایط دیگر هم در استان گلستان وجود دارد که با پیگیریهای معاونت روابط کار این اداره کل، در آینده ای نزدیک اجرایی خواهد شد. 
خواجه مظفری در پایان بیان داشت: افرادی که امروز در این آزمون شرکت کردند ،عضو کمیته طرح طبقه بندی مشاغل در واحد های کارگری هستند و برای ثبت نام و شرکت در آزمون به سایت www.lssi.ir مراجعه نمودند و در صورت کسب نمره قبولی ، برای آنها گواهینامه صادر خواهد شد.
امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد