hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان برای رونق اشتغال استان

مدیرکل و رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان

استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان برای رونق اشتغال استان

خواجه مظفری گفت: برای ایجاد و رونق اشتغال نیاز به پتانسیل ها و توجه به مولفه های بسیاری میباشد که اغلب آن ظرفیت ها در شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

مدیرکل و رییس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در جلسه  این شورا گفت: این اداره کل متولی اشتغال استان است و در این راستا با همکاری استانداری گلستان، اعضای شوراهی هماهنگی رفاه و سایر دستگاه های اجرایی استان ، سیاستگذاری  می نماییم. 

 وی گفت: یکی از نیاز های رونق اشتغال توجه به مبحث مهارت آموزی می باشد که در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، آموزش های لازم را ارائه می نماید. 
خواجه مظفری بیان داشت: یکی دیگر امولفه های رونق اشتغال، حمایت های تسهیلاتی می باشد که با وجود بانکهای توسعه تعاون و رفاه کارگران و صندوق کارآفرینی امید بیشتر مشکلات موجود در این حوزه ، مرتفع گردیده است. 
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به  اینکه حمایتهای بیمه ای می تواند درصد بسیار زیادی از مشکلات کارفرمایان و کارگران عزیز را در جهت اشتغال زایی حل و فصل نماید، گفت: صندوق بیمه کشاورزان،روستاییان و عشایر و صندوق تامین اجتماعی ، انواع بیمه های ارزان و گران قیمت را با در نظر گرفتن امتیازات مختلف در اختیار جامعه کار و تلاش استان قرار میدهند. 
خواجه مظفری در پایان گفت: وجود همه این ظرفیت ها در شورایی هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی موجب شده است تا تعهد اشتغال استان ، بیش از رقم تعهد شده محقق شود که البته لازم به ذکر است که تمامی آمارهای ایجاد اشتغال ااستان به صورت تمام شماری مورد راستی آزمایی و صحت سنجیی قرار می گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد