hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > راه اصلاح امور و از میان بردن مسائل در میدان عمل بودن است

در دیدار با جمعی از هنرمندان خوشنویس در گرگان عنوان شد؛

راه اصلاح امور و از میان بردن مسائل در میدان عمل بودن است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه در بازدید از آموزشگاه خوشنویسی ریحان،عنوان کرد: راه اصلاح امور و از میان بردن مسائل در میدان عمل بودن است که نمونه ی شاخص این منش سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بود.


محمدرعیت، در ادامه برنامه های دیدار و بازدید از موسسات و مراکز آموزشی فرهنگی و هنری، در عصر پنج شنبه  27 بهمن ماه محمدرعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه از آموزشگاه خوشنویسی ریحان به مدیریت حجت الله آقابابایی بازدید به عمل آمد و با مدیر و هنرمندان و هنرجویان خوشنویس در فضایی صمیمی به گفت و گو نشست.

محمد رعیت در این دیدار ضمن قدردانی از مدیرمجموعه و تلاش و مساعی وی در تربیت شاگردان و نیز اشاره به جایگاه هنر خوشنویسی و منش و سلوک روحی در این هنر و نیز هنرکتابت،گفت: هم دلی و هم افزایی هنرمندان برای ساختار سازی و تعالی در هر رشته ی فرهنگی و هنری ضروری است و باور دارم هر کدام از ما باید در جای خودمان برای رسیدن به این نقطه تلاش کنیم و در میدان عمل باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید در میدان عمل باشیم و با کناره گیری و دوری گزیدن از تشکل ها و نیز یکدیگر مسائل حل نمی شود و کاری از پیش نمی رود، گفت: راه اصلاح امور و از میان بردن مسائل در میدان عمل بودن است که نمونه ی شاخص این منش سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بود.

در ادامه این نشست، مدیرآموزشگاه ریحان نیز ضمن بیان برخی از دغدغه های خود، پیشنهادهایی را برای آینده هنر خوشنویسی در استان ارائه داد.

سپس در یک گفت و گوی تعاملی، ایده برپایی یک همایش خوشنویسی و تقدیر و معرفی چهره های شاخص این هنر، پژوهش جامع درباره تاریخ هنرخوشنویسی در منطقه، کتاب نمونه آثار خوشنویسی هنرمندان استان و تلاش برای مردمی کردن هنرخوشنویسی مطرح شد و مواردی در دستور اقدام قرار گرفت.

در پایان دیدار هم، به رسم تکریم هدیه ای از سوی مدیرکل فرهنگ  وارشاد اسلامی گلستان تقدیم به آموزشگاه ریحان شد.

یادآوری می شود، در این دیدار  به طور کامل از سوی مدیرکل و معاون هنری اداره کل و فرهنگی و ارشاد اسلامی گلستان، خدمات و تسهیلات این دستگاه اجرایی به هنرمندان از جمله صندوق اعتباری هنری و بیمه هنرمندان، کارت صلاحیت تدریس، وام و تسهیلات حمایتی تبیین و شریح شد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد