hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری همایش علمی تقریب مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب در مرکز گلستان

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

برگزاری همایش علمی تقریب مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب در مرکز گلستان

همایش علمی تقریب مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب، ذیل اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی (شمال کشور) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و تقریب مذاهب و وحدت اسلامی، راهبردی است که توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز بر همکاری، هم افزایی و بسیج مقاومتی دولت‌ها و اُمت‌های اسلامی تاکید کرد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز با تاکید بر اینکه تمدن نوین اسلامی، جز با اتحاد اهل تسنن و تشیع امکان‌پذیر نیست، افزود: همه باید برای آن تلاش و همکاری کنند.

سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز گفت: علمای اهل تسنن و تشیع در استان، عامل اصلی بصیرت مردم و به‌خصوص جوانان در کناره‌گیری از صف اغتشاشات اخیر و ناکام‌گذاشتن توطئه دشمنان بودند.

از مجموع ۱۰۳ مقاله ارسال شده به دبیرخانه، ۷۱ مقاله برگزیده و در این همایش ارائه و همچنین از سه کتاب و یک لوح فشرده از چکیده مقالات همایش رونمایی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد