hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > توانایی سینماگران قم برای تولید فیلم در سطح جشنواره فجر

توانایی سینماگران قم برای تولید فیلم در سطح جشنواره فجر

علی بیطرفان از فیلمسازان پیشکسوت قم با بیان اینکه سال‌هاست افسوس و حسرت داشتن یک فیلم از قم را در جشنواره فجر می‌خوریم، گفت: لازم و ضروری است که یک حمایت و همت ویژه‌ای در سطح استان صورت بگیرد تا ان‌شاءالله برای سال آینده شاهد فیلمی از استان قم در این جشنواره باشیم.

به گزارش رویداد ایران از قم، علی بیطرفان در حاشیه برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم، در گفت‌وگویی اظهار داشت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در سطح استان‌ها اتفاقی مبارک و بسیار عالی است و همیشه همه اهالی فرهنگ و هنر و دوستداران سینما از این موضوع استقبال می‌کنند.
این مدرس سینما در قم افزود: نکته‌ای که هر سال از آن سخن گفته می‌شود و افسوس و حسرت آن را می‌خوریم، این است که استان قم حداقل فیلمی در این‌گونه جشنواره‌ها داشته باشد و امسال نیز از مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم این درخواست را داشتیم.
بیطرفان خاطرنشان کرد: لازم و ضروری است که یک حمایت و همت ویژه‌ای در این امر در سطح استان صورت بگیرد تا ان‌شاءالله برای سال آینده این اتفاق رقم بخورد.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنرمندان استان قم در عرصه‌های گوناگون که برخی از آن‌ها نیز در سطح ملی درخشیده‌اند، گفت: هم به لحاظ کمّی و هم به لحاظ کیفی، بدون اغراق فیلمسازان خوبی در استان قم داریم.
این فیلمساز پیشکسوت استان قم اضافه کرد: گواه حرف بنده جوایز متعددی است که هنرمندان استان قم در جشنواره‌های گوناگون ملی کسب می‌کنند.
وی با اشاره به مهاجرپذیر بودن استان قم تأکید کرد: این مسئله ظرفیت و توانمندی استان قم را در رشته‌های مختلف هنری بالاتر برده است.
چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر برگزار می‌شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد