hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعطیلی مدارس شهرستان های هرمزگان سه شنبه 26 آذر 98 + جزییات

تعطیلی مدارس شهرستان های هرمزگان سه شنبه 26 آذر 98 + جزییات

به دنبال تداوم بارش بارن و احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب، مدارس برخی مناطق هرمزگان امروز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، امروز مدارس شهرستان بستک در همه مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است. در شهرستان بندرخمیر نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است. همه مدارس ابتدایی نوبت صبح، پیش دبستانی و مدارس استثنایی شهرستان قشم نیز امروز تعطیل است. در شهرستان حاجی آباد نیز همه مدارس  بجز مدارس مرکز این شهرستان تعطیل است.
در شهرستان بشاگرد نیز همه مدارسی که دانش آموزان با سرویس جابجا می شوند، تعطیل است.در شهرستان بندرلنگه نیز مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل و دیگر مدارس با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کند.
بنا بر اطلاعیه سازمان هواشناسی و تصمیم گیری ستاد بحران شهرستان کلیه مدارس شهرستان میناب در تمامی مقاطع تحصیلی(ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) در شیفت صبح سه شنبه ۲۶  آذر ماه تعطیل است.
فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به تداوم بارش باران و احتمال آبگرفتگی و وجود آب نما در مسیرهای روستایی شهرستان بندرعباس، مدارس همه مقاطع تحصیلی در روستاهای شهرستان بندرعباس امروز سه شنبه تعطیل است و مدارس شهر بندرعباس و سایر مدارس شهری شهرستان بندرعباس باز است.
به گزارش ایسنا، سامانه بارشی که از روز یکشنبه فعالیت خود را بر روی جزایر استان و شهرستان‌های غربی استان آغاز کرد تا روز چهارشنبه در استان فعال است در همین خصوص مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز از مردم استان خواست در طول فعالیت سامانه بارشی از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خوداری کنند.


برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با  تعطیلی مدارس اینجا کلیک کنید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد