hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > بوشهر| عملکرد مثبت ورزش استان در عرصه جانبازان و معلولان

بوشهر| عملکرد مثبت ورزش استان در عرصه جانبازان و معلولان

استان بوشهر همواره در زمینه ورزش به‌ویژه ورزش جانبازان و معلولان عملکرد خوبی داشته است و در این زمینه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با اختصاص بخشی از اعتبارات دستگاه‌های حمایتی در کشور و استان به ورزش، ثمره کارها در عرصه ورزش جانبازان و معلولان نمایان‌تر می‌شود.


مجید خورشیدی اظهار داشت: فراهم کردن زمینه ورزش برای جانبازان و معلولان آن‌هم در سطح قهرمانی در حقیقت بخشی از پروسه درمان و بازتوانی جانبازان است که اکنون شاهد کارهای خوبی در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان جزو مدال آورترین فدراسیون‌ها است، افزود: جوامع به برخی گروه‌ها که می‌توانند در معرض آسیب باشند با نوعی نگاه تبعیض مثبت روبرو هستند و کشور ما هم باید با نگاه تبعیض مثبت به جانبازان و معلولان نگاه کند و دراین‌ارتباط می‌طلبد ازنظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و اعتبارات، نگاه ویژه‌ای به هیئت‌های جانبازان و معلولان شود.

خورشیدی تأکید کرد: هرقدر زمینه برای حضور جانبازان و معلولان در عرصه ورزش فراهم شود، افراد کمتر سراغ مسائل مربوط به درمان می‌روند.

وی یادآور شد: با اختصاص بخشی از اعتبارات دستگاه‌های حمایتی در سطح کشوری و استانی، ثمره کارها در عرصه ورزش جانبازان و معلولان نمایان‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه عملکرد ورزش استان در عرصه جانبازان و معلولان مثبت بوده است، گفت: مدال و عنوان‌های کسب‌شده توسط جانبازان و معلولان بوشهری بیش از نسبت جمعیتی استان است و این نشان از ظرفیت‌های این استان در ورزش جانبازان و معلولان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: جانبازان و معلولان بیش از سایر اقشار به تحرک ورزشی و بازتوانی نیازمند هستند بر همین اساس همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه باید به کمک هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان بیایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد