hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه ریلی در گلستان با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان

مدیر کل راه آهن شمال شرق۲

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه ریلی در گلستان با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان

این مراسم با حضور حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان، منتظری و سنگدوینی نمایندگان گرگان و آق قلا ، اسپانلو دادستان و معاونین، مدیر کل کتابخانه های استان و تعدادی از مدیران ،خانواده شهدا و ایثارگران و کارکنان راه آهن استان گلستان برگزار گردید.

در این مراسم احداث خط چک تعمیر واگن و تطویل خط تخلیه بارگیری در مرکز لجستیک مرزی اینچه برون، احداث پل جدید مزین واقع در بلاک گرگان-سبز دشت،نصب راه اندازی سیستم نظارت تصویری در گذرگاه های با مستحفظ،کلنگ زنی دیوار حریم مرکز لجستیک مرزی اینچه برون در دهه فجر احداث گردید.

محسن اعتماد مدیر کل راه آهن شمال شرق۲ از احداث وتجهیزساختمان مرزبانی پاییش ریلی و پل مرزبان،افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی شهدای مدافع حرم ایستگاه گرگان،کلنگ زنی زیر سازی خطوط ترمینال تخلیه و بارگیری،خرید و نصب راه اندازی نظارت تصویری مرکز لجستیک مرزی اینچه برون و... از دیگر  پروژه های این اداره کل است که که کلنگ زنی و افتتاح شد.
در ادامه سنگدوینی نماینده مجلس مرکز استان نیز از زحمات مدیر کل و کارکنان خدوم این اداره کل تشکر و درمورد ایمن،ارزان و راحتی سفر با قطار اشاره و قطار گرگان اینچه برون را نمادی از خدمت این مجموعه با قیمت ۲۵۰۰ عنوان نمود .
گفتنی است اداره کل راه آهن در سالهای اخیر پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و مورد تایید دکتر میعاد صالحی رئیس راه آهن کشور و در راستای سیاست‌های دولت کار و کرامت بوده است.

امتیاز: 2 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد