hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ارتقا جایگاه حلال در عرصه بین المللی

دیدار نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان با نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور

ارتقا جایگاه حلال در عرصه بین المللی

نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور: بر ضرورت ارتقا جایگاه برند حلال در عرصه بین المللی تاکید کرد .

نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور: بر ضرورت ارتقا جایگاه برند حلال در عرصه بین المللی تاکید کرد . آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور و دکتر علی کاووسی مدیر کل دامپزشکی استان گلستان با اشاره به پاکیزگی و خلوص محصولات غذای حلال گفت: امروزه شاهد این موضوع هستیم که حتی افراد غیر مسلمان نیز تمایل به مصرف غذای حلال دارند که این امر ضرورت ارتقا فرهنگ و جایگاه غذای حلال را ایجاب می نماید .

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم نیز در این دیدار گفت : در حال حاضر ۸۰۰ نفر از کارشناس مذهبی به عنوان ناظر شرعی از طرف سازمان دامپزشکی در کشتارگاه‌های کشور حضور دارند و قبل و بعد از ذبح، از نظر رعایت مباحث شرعی احکام ذبح، دام و گوشت را مورد بررسی قرار می‌دهند.

دکتر علی کاووسی مدیر کل دامپزشکی استان گلستان نیز با تاکید بر نظارت های بهداشتی و شرعی اداره کل دامپزشکی در کشتارگاه های دام و طیور افزود : با توجه به پتانسیل بالای استان گلستان در حوزه پرورش دام و طیور ، تمام تلاش مجموعه دامپزشکی استان صمن پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی ، اطمینان از حلیت و سلامت محصولات فراورده های خام دامی است که به مصرف شهروندان می رسد .

لازم به ذکر است در این دیدار حجت الاسلام سایری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و حجت الاسلام توحیدی راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان گلستان نیز حضور داشتند .

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد