hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > همایش فرهنگ سازی غذای حلال در گلستان برگزار شد

مدیر کل دامپزشکی استان گلستان

همایش فرهنگ سازی غذای حلال در گلستان برگزار شد

همایش امنیت و فرهنگ سازی غذای حلال و اختتامیه دوره های آموزشی ناظران بهداشتی و ذابحان استان های گلستان ‌و مازندران با حضور سید اسماعیل حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه و مسئولین دستگاه های اجرایی استان روز پنج شنبه ۲۰ بهمن ماه به میزبانی استان گلستان و اداره کل دامپزشکی برگزار شد .

در این همایش که ناظران بهداشتی و ذابحان استان‌های گلستان و مازندران نیز حضور داشتند، مدیر کل دامپزشکی استان گلستان ضمن خیر مقدم به میهمانان و با اشاره به فعالیت ۱۴ کشتارگاه طیور و ۹ کشتارگاه دام در استان گلستان ، نظارت بر ذبح شرعی را در کنار نظارت‌های بهداشتی بسیار با اهمیت دانست و افزود : اطمینان از حلیت و‌ سلامت غذا امروزه بصورت جهانی مطرح است و ما نیز تلاش کرده ایم با تعامل و نظارت ناظرین بهداشتی و شرعی ، بالاترین اطمینان را از این منظر به شهروندان ارائه دهیم .

حجت الاسلام حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور هم در این همایش با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری دوره‌های آموزشی ناظران ذبح شرعی به صورت سراسری گفت: در این همایش ۷۰ ناظر شرعی شرکت کرده اند که در پایان دوره و پس از آزمون برای آنان گواهی صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است همایش فرهنگ سازی غذای حلال حسن ختام برگزاری دوره های آموزشی ویژه ناظرین بهداشتی و ذابحین بود که از روز چهارشنبه آغاز شده بود همچنین در پایان این مراسم نیز از افراد برتر در این حوزه ها تجلیل به عمل آمد .

شایان ذکر است آموزش«فنون و مهارتهای ذبح شرعی»، «احکام ذبح شرعی و طهارت»، «اصول مذاکره و تعامل در محیط کار» و «بیماری های مشترک بین انسان و دام» از اهداف برگزاری این همایش دو روزه در استان گلستان بود .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد