hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تخصیص ۷۰ میلیارد تومان به اجرای طرح های محله کم بر خوردار انجیراب

شهردار گرگان:

تخصیص ۷۰ میلیارد تومان به اجرای طرح های محله کم بر خوردار انجیراب

شهردار گرگان گفت: اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به طرح هایی که در محله کم برخوردار انجیراب به بهره برداری رسیده اختصاص یافته است.

سید محمدرضا سیدالنگی در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ پروژه­ شاخص عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان اظهار کرد: عهد بستیم با اعضای شورای شهر گرگان که تمامی برنامه های خود را منطبق بر خواسته ها و رفاه شهروندان برنامه ریزی و اجرایی کنیم .

وی افزود: بودجه  شهرداری گرگان بودجه خود  بر اساس افق چشم انداز ۱۴۰۴ و اتمام پروژه های شهری تخصیص پیدا می کند.

شهردار گرگان ادامه داد: اقدامات جهادی شهرداری در محله اوزینه به عنوان دومین محله کم برخوردار از تاریخ هفدهم اسفندماه شروع می شود .

وی با اشاره به طرح های دهه فجر عنوان کرد: در این ایام  زیرساخت های اولیه شهر هوشمند با انجام پروژه فیبر نوری به طول ۱۰۰ کیلومتر در سطح شهر اجرا شد که خدمتی نوین در راستای دولت و شهرداری هوشمند بوده است.

سید النگی گفت: هدف از پروژه هایی که در شهر گرگان احداث می شود به منظور افزایش مدت اقامت گردشگران و بازدیدکنندگان از شهر گرگان حتی به اندازه یک روز است که اقتصاد پویا و اشتغال را به همراه خود دارد.

وی افزود: سورتمه ریلی و سالن سرپوشیده که در قالب فاز اول پروژه شهربازی تعریف شده اند طبق وعده ای که داده ایم در خردادماه به بهره برداری خواهد رسید و  احداث پروژه های لوتوس، بازار موزه هفت شهر، تله کابین و ساخت ۳ هتل با حمایت سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجرا است.

شهردار گرگان بیان کرد: موضوع تجهیز و هوشمندسازی ناوگان در جلسات شورای ترافیک شهرستان با کمک فرماندار طراحی و تدوین شده و به زودی شاهد رفع معضلات ترافیکی از معابر شهری خواهیم بود.

گفتنی است امروز ۲۰ پروژه­ عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد