hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضای سفر است

نبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضای سفر است

صدا و سیما نوشت :رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کمبود بلیت در شرایط کنونی به دلیل افزایش تقاضای سفر است.

محمد محمدی بخش در جمع خبرنگاران گفت: در ایام تعطیلات به دلیل افزایش تقاضای سفر ، عرضه و تقاضا در شرایط کنونی همخوانی ندارد و در حال حاضر درخواست سفر حتی برای مسیرهای کم تردد نیز درخواست ها افزایش یافته است.

محمدی بخش افزود: در حال حاضر ۵۵۰ فروند هواپیما برای پوشش تقاضای سفر نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات پروازها و مسیرها کاهش پیدا نکرده افزود: در مسیرهای داخلی نه تنها کاهش پرواز نداشتیم بلکه گاهی افزایش پرواز نیز داشتیم و نسبت به سال گذشته در پروازهای داخلی ۲۰ درصد و در پروازهای خارجی ۲۰۰ درصد افزایش سفر داشته ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در ایام نوروز ، افزایش پرواز خواهیم داشت و برای شرکت های هواپیمایی مقرون به صرفه نیست که هواپیما را به خاطر شرایط اقتصادی زمینگیر کنند.

وی تاکید کرد: موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما هنوز در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده اما به محض تایید ، اجرا خواهد شد.

محمدی بخش در پاسخ به این سوال که چرا به ایکائو به خاطر در اختیار قرار ندادن قطعات شکایت نمی کنید گفت: در جریان عملیات ممیزی فرودگاهها که کارشناسان سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) حضور داشتند موضوع نیاز ناوگان به تامین قطعات را مطرح و بطور رسمی از آمریکا شکایت کردیم که ندادن قطعه به خریداران هواپیماها با روح قوانین ایکائو منافات دارد.

وی افزود: اگر اجازه پرواز بالاتر از حدی را نمی دهیم به دلیل الزامات ایمنی هوانوردی است.

رئیس سازمان هواپیمایی تصریح کرد: در آینده نزدیک هواپیماها را به سر خط بر می گردانیم و مسیر بازگشت هواپیماها به چرخه عملیات با سرعت در حال انجام است .

محمدی بخش افزود: در حوزه افزایش ناوگان بالگردی نیز جهش خوبی صورت گرفته به طوریکه در حال حاضر ۱۲۱ بالگرد فعال در کشور وجود دارد.

  • آخرین خبر از گران شدن بلیت هواپیما

۴۶۲۲۰

منبع: khabaronline-1729229

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد