hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > وب و دیجیتال > بهترین و سریعترین برنامه ساخت اسلایدشو با موبایل

بهترین و سریعترین برنامه ساخت اسلایدشو با موبایل

1401/12/8 , 15:11
ساخت اسلایدشو با گوشی موبایل برای کسانی که دل شان می خواهد عکس هایشان را به صورت فیلم کنار هم ببینند را با بهترین برنامه این کار به شما آموزش داده ایم.

اسلایدشو از تصاویری که در رمانی بلند گرفته شده است مرور لذتبخشی از همه آنها را با ما همراه می کند. تا انتهای مطلب همراهمان باشید تا صفر تا صد اسلایدشو و ساخت آن با گوشی موبایل را به راحتی و سریع یاد بگیرید.

Photo Video Maker & Music – FotoPlay؛ جذاب، سریع و راحت

یکی از روش های محافظت از تصاویر خاطره انگیز و ذخیره سازی آن ها به صورت یک جا تبدیل شان به موزیک ویدئو ها می باشد. ایجاد اسلاید شو ها کار ساده ای است، اگر ابزار کاربردی مورد نیاز، در اختیارمان قرار داده شوند. Photo Video Maker & Music – FotoPlay عنوان یک اپلیکیشن ساخت حرفه ای اسلایدشو های جذاب می باشد که توسط FotoPlay توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. برای ساخت اسلایدشو هایی غنی و بدون نقص هر آن چیزی که به آن نیاز دارید، توسط این نرم افزار در اختیارتان قرار داده خواهد شد. تنها کافی است تا مجموعه ای از عکس های خاطره انگیز خود را انتخاب نموده و در نهایت یک آهنگ را برای قرار دادن روی تصاویر برگزینید. اگر جزو کاربران حرفه ای ساخت موزیک ویدئو ها هستید، گزینه های مدیریتی خاصی برای شما نیز در نظر گرفته شده است. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث می شود، اسلایدشو های ساخته شده توسط این نرم افزار بسیار زیبا تر از اپ های مشابه دیگر باشند، افکت هایی است که در دسترس شما قرار دارند.

افکت ها و فیلترهای جذاب فوتو ویدیو میکر 

افکت ها، که باعث اتصال تصاویر و تغییر آن ها می شوند، جلوه ای خاص به موزیک ویدئو های تان خواهند بخشید. برای افزودن متن ها به ویدئو ها، چندین گزینه متنوع در دسترس می باشد، که اجازه خواهند داد متن هایی متحرک و یا ایموجی هایی زیبا را به اسلایدشو های تان اضافه کنید.

استخراج موسیقی از فایل مورد نظر شما

یکی دیگر از ویژگی های پر کاربرد موجود قابلیت استخراج فایل های صوتی است. اگر آهنگ یک ویدئو توجه شما را به خودش جلب نموده است، ابزار داخلی این فرصت را به شما می دهند تا به سادگی، صدای ویدئو را استخراج نموده و از آن در اسلایدشو شخصی خود استفاده نمایید اگر آهنگ یک ویدئو توجه شما را به خودش جلب نموده است، ابزار داخلی این فرصت را به شما می دهند تا به سادگی، صدای ویدئو را استخراج نموده و از آن در اسلایدشو شخصی خود استفاده نمایید. 

استفاده نامحدود از فیلترها و افکت ها 

شما این اجازه را خواهید داشت که برای تعویض تصاویر از انیمیشن های انتقالی مختلفی استفاده کنید، انتخاب این انیمیشن ها و افکت ها تنها به شما و سلیقه تان بستگی دارد و می توانید به گونه ای عمل کنید که هیچ یک از آن ها در طول اسلایدشو تان تکراری نباشند. اگر بخواهیم به دیگر امکانات برنامه Photo Video Maker & Music – FotoPlay بپردازیم، باید به شما بگوییم که هیچ گونه محدودیتی در انتخاب تعداد گزینه ها و المان های قرار داده شده در اسلایدشو ها وجود ندارد.


لینک دانلود مستقیم برنامهFotoPlay Pro نسخه اندروید 


امکانات و قابلیت های برنامه Photo Video Maker & Music – FotoPlay 

  • ساخت اسلایدشو هایی جذاب و با کیفیت تنها در چند دقیقه
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از افکت ها و انیمیشن های انتقالی بین تصاویر
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در انتخاب این افکت ها و انیمیشن ها
  • افزودن استیکر ها و متن های متحرک بر روی اسلایدشو های تان
  • استفاده از چندین المان، نظیر استیکر، قسمت هایی از آهنگ های مورد علاقه تان، افکت های گوناگون و… بهبه صورت همزمان در یک اسلایدشو
  • گزینه ای برای کنترل سرعت پخش اسلایدشو
  • افزودن یک قاب زیبا به اسلایدشو مورد علاقه تان
  • امکان استخراج صدا و تبدیل فرمت فایل های ویدئویی به صورتی
  • دریافت خروجی در کیفیتی بسیار بالا برای شبکه اجتماعی مورد علاقه خود

سخن آخر 

اپلیکیشن Photo Video Maker & Music – FotoPlay با ارائه امکانات و ویژگی هایی بی نظیر در زمینه ساخت اسلایدشو ها توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری منتشر شده و امتیاز بی نظیر 4.9 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است. 

شما هم می تونید تجربه استفاده از این اپلیکیشن را با ما و بینندگان ما در میان بگذارید .

پرسش های متداول


چطوری با موبایل عکس اسلایدی درست کنم؟
با برنامه FotoPlay به راحتی می تونید این کار رو انجام بدید. 
بهترین برنامه موبایلی ساخت اسلایدشو چیه؟
یکی از بهترین برنامه های ساخت اسلاید شو FotoPlay که می تونید با لینک مستقیم دانلود کنید.
چجوری با موبایل فتوکلیپ بسازیم؟
با برنامه FotoPlay خیلی سریع و راحت این کار رو انجام بدید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
رضا امینی
رضا امینی
عکاس، خبرنگار، تدوینگر و فعال شبکه های اجتماعی

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد