hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > وب و دیجیتال > وی ان؛ بهترین برنامه تدوین فیلم با گوشی موبایل همراه آموزش

وی ان؛ بهترین برنامه تدوین فیلم با گوشی موبایل همراه آموزش

تدوین فیلم با موبایل یکی از نیازهای اصلی کاربران است. در ادامه بهترین اپلیکیشن تدوین فیلم با گوشی را همراه با آموزش و فایل دانلود آن برایتان آورده ایم:

تدوین فیلم با گوشی موبایل امروز یکی از مهمترین نیازهای کاربران و تولیدکنندگان محتواست. در این مطلب یکی از بهترین نرم افزارهای تدوین ویدیو با موبایل را معرفی می کنیم و قابلیت های آن را مورد بررسی قرار می دهیم. لینک دانلود برنامه را هم برایتان آورده ایم و در نهایت به صورت مرحله به مرحله و با تصویری کار با آن را به شما آموزش می دهیم:

 



بهترین اپ ویرایش ویدئو برای مبتدی ها و حرفه ای ها چیست؟

VN Video Editor Maker VlogNow عنوان یکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های ویرایش و ساخت کلیپ های ویدئویی می باشد که توسط شرکت VN, LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کلیپ های ویدئویی یکی از پر طرفدار ترین فایل های به اشتراک گذاری شده در شبکه های اجتماعی می باشند. همانند تصاویر، کاربران پیش از به اشتراک گذاری ویدئو های کوتاه خود علاقه زیادی به جذاب تر کردن آن و بهبود کیفیتش دارند. از طرفی صفحات زیادی با تولید محتوا بر پایه کلیپ های کوتاه در زمینه های گوناگون فعالیت می کنند تا روز به روز به تعداد دنبال کنندگان آن ها افزوده شده و به کسب درآمد بپردازند.


VN Video Editor Maker VlogNow چیست؟

ادیت فیلم با موبایل مسیر زیادی را تا امروز طی کرده و اپ های بسیاری در این زمینه تاریخ از سر گذرانده اند. برنامه هایی که به کمک آن ها می توانید به سادگی هر چه تمام تر کلیپ های ویدئویی خود را ویرایش کرده و یا اینکه کلیپ هایی جدیدی را ایجاد کنید. بدون شک یکی از بهترین و حرفه ای ترین این برنامه های اندروید را می توان VN Video Editor Maker VlogNow دانست که با مجموعه قابلیت های خاص خود نیاز شما را به هر گونه ابزار دیگری برطرف می کند.سادگی کار با این برنامه میزان قابل توجهی از محبوبیت این برنامه است که شما بدون داشتن علم خاصی می توانید به راحتی از این برنامه استفاده کنید و تمام محتوای ویدیویی خود را تولید کنید ما لینک دانلود مستقیم این برنامه را برای شما قرار دادیم تا به راحتی بتونید از اون استفاده کنید .


لینک دانلود مستقیم برنامه VN برای اندروید 


قابلیت های وی ان ویدیو ادیتور

قابلیت های باورنکردنی VN Video Editor Maker VlogNow کم نیستند. در ادامه سه ویژگی این اپلیکیشن محبوب را که در تدوین و ویرایش ویدیو در گوشی موبایل بسیار کارا و کارساز است را مطالعه می کنید:

  • VN Video Editor و پشتیبانی از پرده سبز 

صفحه سبز یکی از بهترین تکنیک های موجود برای ایجاد ویدئو های خلاقانه همراه با صحنه های اکشن و هیجان انگیز است. به کمک این صفحات می توانید پس زمینه کلیپ های تان را به کلی تغییر داده و یا تنها در محیطی چند متری یک ویدئو خیره کننده را ایجاد کنید! متاسفانه نرم افزار های محدودی از این قابلیت پشتیبانی می کنند که بسیاری از آن ها متعلق به سیستم عامل ویندوز می باشد. اما یکی از مهم ترین مواردی که باعث خاص شدن VN Video Editor Maker VlogNow شده است، پشتیبانی این استارت اپ از صفحات سبز می باشد که هر گونه محدودیتی را در این زمینه از بین خواهد برد. تنها کافی است در هنگام ضبط کلیپ های تان یک پارچه سبز به عنوان پس زمینه انتخاب کنید تا پس از آن قادر به ایجاد تغییراتی گسترده در فایل های ویدئویی خود باشید.

  • قالب های آماده ویرایش کلیپ های ویدئویی

خلاقیت در ویرایش و یا ساخت کلیپ ها جزو مواردی است که در هر فردی متفاوت است. برخی با تکیه بر خلاقیت خود کلیپ هایی فوق العاده را ایجاد کرده و برخی دیگر نیز به طور ذاتی خلاقیت چندانی در این زمینه ندارند. بدین منظور تیم توسعه دهنده VN Video Editor Maker VlogNow مجموعه ای از قالب های آماده را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. به کمک این قالب های اماده قادر خواهید بود که بدون هیچ گونه محدودیتی و با الهام گرفتن از این قالب ها ویدئو های کوتاه زیبایی برای صفحات خود در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. پس از انتخاب این قالب ها مجموعه ابزار و کلیپ ها و تصاویر به کار رفته شده در آن ها نمایش داده می شود که متناسب با نیاز های خود می توانید تغییراتی در این کلیپ ها و یا تصاویر ایجاد کنید.

  • ویرایش ویدئو با مجموعه ای از امکانات باورنکردنی و ذخیره بدون واترمارک و تبلیغات

اپلیکیشن VN Video Editor Maker VlogNow علی رغم 100% رایگان بودنش، هیچ برچسب و یا تبلیغی روی ویدئوی خروجی نمی چسابند و این موضوع بی نظیر است! طیف گسترده ای از امکانات و قابلیت ها در دل این اپلیکیشن گنجانده شده است که نظر هر کسی را به خودش جلب می کند، فقط کافیست وارد این برنامه شوید و هر کاری که به فکرتان می رسد را بخواهید روی ویدئوی خود انجام بدید، این برنامه شما را شرمنده نخواهد کرد! پس از انجام تغییرات و اراده به ذخیره ویدئو نهایی، هم این خود شمایید که تصمیم میگیرید ویدئوی خود را با چه فرمتی ذخیره کنید، از فرمت فور کی بگیرید تا 120fps در اختیارتان قرار دارد و شاید هم دوست داشته باشید با همان فرمت ویدئوی ورودی بدون کم و زیاد شدن حجم، ویدئو نهایی را ذخیره کنید


برای دیدن تصاویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید 



















 

 امکانات برنامه VN Video Editor Maker VlogNow 

  • ویرایش حرفه ای فایل های ویدئویی بدون هیچ گونه محدودیتی
  • توانایی افزودن انواع فیلتر ها و افکت های متنوع به کلیپ های تان
  • پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئویی محبوب
  • دو ویژگی mirror و flip برای ایجاد ویدئو های آینه ای
  • ایجاد تغییرات در سرعت پخش کلیپ ها و یا معکوس کردن شان
  • افزودن انواع استیکر و واترمارک به کلیپ های ایجاد شده
  • گزینه ای مناسب جهت افزودن زیرنویس به کلیپ ها
  • برش ویدئو در سایز دلخواه تان
  • میوت کردن ویدئو و افزودن موسیقی متن دلخواه به آن
  • پشتیبانی از صفحات سبز برای ساخت کلیپ هایی خلاقانه
  • دریافت خروجی با فرمت و کیفیت مورد نیاز خود
  • مجموعه ای از قالب های آماده برای ساخت ویدئو مخصوص شبکه های اجتماعی
  • ذخیره سازی پروژه های در حال ویرایش و ادامه دادن به آن ها در هر زمانی
  • پشتیبانی از دو ویژگی فوق العاده آندو و ردو
  • شبکه اجتماعی داخلی برای به اشتراک گذاری ویدئو های تان با دیگر کاربران
  • گزینه ای مناسب برای ساخت ولاگ هایی شخصی
  • امکان وارد کردن فونت های فارسی و نوشتن متن فارسی با فونت دلخواه روی ویدئو!
  • ذخیره ویدئوی خروجی بدون واترمارک و تبلیغات برنامه


پرسش های متداول


بهترین برنامه تدوین با موبایل چیه؟
یکی از بهترین ها برنامه vn هستش که می تونید با لینک مستقیم دانلودش کنید .
با موبایل چطوری تدوین بزنم؟
یکی از راه ها نصب برنامه VN هستش 


جمع بندی

اپلیکیشن VN Video Editor Maker VlogNow (وی ان ویدیو ادیتور) را در این مطلب به طور کامل به شما معرفی کردیم و لینک دانلود برنامه را هم برای سهولت دسترسی و استفاده از آن برایتان آوردیم. همچنین به صورت تصویری و مرحله به مرحله چگونگی استفاده و ویرایش تصویر با آن را به شما آموزش دادیم. شما می توانید تجربه کار با این اچ موبایل یا هر برنامه دیگر را با مخاطبان سایت به اشتراک بگذارید. 

امتیاز: 5 (از 2 رأی )
نویسنده
رضا امینی
رضا امینی
عکاس، خبرنگار، تدوینگر و فعال شبکه های اجتماعی

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد