hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > به زودی مدیر منطقه آزاد اینجه برون معرفی می‌شود

نماینده مردم گرگان در مجلس:

به زودی مدیر منطقه آزاد اینجه برون معرفی می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون در هفته گذشته در شورای نگهبان به تصویب نهایی رسیده است و به زودی مدیر آن نهایی خواهد شد.

 غلام رضا منتظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه استان گلستان برای مصرف آب شرب سد ندارد و آب‌های زیر زمینی استفاده می‌کنیم. مجوز شیرین سازی آب دریا و احداث سد برای تامین آب شرب را دریافت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تا پایان سالجاری دستگاه  mRi دولتی در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان نصب خواهد شد و پپگیر تکمیل بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان هستیم. کلنگ زنی ساختمان پلی کلینک تامین اجتماعی گرگان و ساخت و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان حکیم جرجانی به‌زودی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: به علت نداشتن اعتبارات راه آهن گرگان به مشهد متوقف شده است و در چند وقت اخیر جلساتی با وزیر اقتصاد برگزار کردیم و درحال حاضر پیگیر سرمایه گذار خارجی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: موضوع پتروشیمی  در هفته گذشته به پایان رسید و اجرایی شدن این طرح در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان انجام خواهد شد. مسایل اولویت‌دار و مهم استان روی میز مجمع نمایندگان مردم در مجلس قرار دارد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد