hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > پهلوگیری همزمان ۵ کشتی حامل کالای اساسی و کانتینری در بندر شهید بهشتی چابهار

تنوع بخشی ارائه خدمات به انواع گروه‌های کالایی و تمام رویه های گمرکی اولویت اصلی بندر چابهار

پهلوگیری همزمان ۵ کشتی حامل کالای اساسی و کانتینری در بندر شهید بهشتی چابهار

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تنوع بخشی ارائه خدمات به انواع گروه های کالایی و پهلوگیری همزمان ۵ فروند کشتی حامل کالای اساسی و کانتینری در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، حسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از تمام زیرساخت‌ها و تجهیزات تخلیه و بارگیری بندر چابهار جهت پهلودهی کشتی ها و تخلیه و بارگیری کالا استفاده می گردد گفت: اولویت اصلی  بنادر و دریانوردی استان تنوع بخشی ارائه خدمات به انواع گروه‌های کالایی و تمام رویه های گمرکی می باشد.

وی با اشاره تخلیه و بارگیری همزمان پنج شناور در اسکله های بندر چابهار از امکان همزمان تخلیه و بارگیری انواع کالای کانتینری، فله خوراکی و نهاده های دامی، برنج کیسه و انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ده درصد افزایش داشته است.

شهدادی در ادامه افزود: در این مدت انجام عملیات کانتیتری با رشد ۱۰ درصد و صادرات مواد غیرنفتی با 3.5 برابر رشد نسبت به پارسال برخوردار بوده است.

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان با اشاره به ضرورت تامین به موقع کالاهای اساسی و نهاده های دامی، از بارگیری و ارسال ۲۴ ساعته نهاده های دامی از مبدا بندر چابهار به مقاصد مصرف با میانگین روزانه ۵ هزارتن کالا گفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد