hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > اجرای ۴۲ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۴۸۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان

اجرای ۴۲ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۴۸۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از آغاز بهسازی و آسفالت بلوار کلات شیر آباد زاهدان بطول یک و نیم کیلومتر در راستای ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش رویدادایران ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه بازآفرینی شهری راهکاری برای ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار در محله‌های ناکارآمد شهری است، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این بلوار تا سال آینده ۵۰ هزار نفر از جمعیت حاشیه شهر زاهدان ساکن در شیرآباد از مزایای آن بهره مند می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان با بیان این اداره کل ساماندهی حاشیه شهرهای استان را در اولویت کاری خود قرار داده است،  گفت: در حال حاضر ۴۲ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۴۸۰ میلیارد ریال توسط این اداره‌کل در مناطق حاشیه و بافت‌های فرسوده ۱۲ شهر استان در دست اجراست که زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف، ساخت فضاهای تفریحی و تأمین قیر رایگان برای شهرداری ها از جمله مهمترین این پروژه های بشمار می رود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد