hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای 23 هزار نفر در سیستان و بلوچستان

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای 23 هزار نفر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در 10 ماهه امسال، 23 هزار نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند که 34 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش رویدادایران جلیل شهریاری در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: در 10 ماهه امسال، 23 هزار نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در سیستان و بلوچستان فرا گرفته‌اند که 34 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: در سال جاری 446 مجوز آموزش در محیط کار واقعی صادر شده که دو هزار و 998 نفر در این محیط‌ ها آموزش لازم را دیده‌اند که بیش از 90 درصد آنان وارد بازار کار می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: 540 محیط کار واقعی در پادگان‌ها و زندان‌ها ایجاد شده  تا به توانمندی و ایجاد اشتغال برای فرد کمک شود.

وی گفت: بیشترین آموزش‌ها در زمینه صنعت خودرو، فناوری اطلاعات و دوخت‌های سنتی بوده است.

شهریاری بیان کرد: با هدف شناسایی افراد مستعد و توانمند، سه رویداد در بخش ها و رشته های مختلف از جمله قطعات سازی در حال برگزاری است که افراد می توانند در این المپیادها شرکت کند.

وی افزود: در سال جاری اداره کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان رتبه نخست را در بین سازمن های آموزش فنی و حرفهه ای در سطح کشور کسب کرده و در جشنواره شهید رجایی نیز تقدیر شده است.

            

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد