hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

عباس صفدری در جلسه هم اندیشی برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: تجمع مردمی در شهرستان زاهدان ساعت ۹ صبح روز شنبه در میدان آزادی خواهد بود.

وی اظهار کرد: مسیر مراسم باشکوه ۲۲ بهمن در زاهدان از میدان آزادی تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی(ره) خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد ایمان، وحدت و اقتدار ایران اسلامی و عید انقلاب، حماسه حضور، عظمت ملی برشمرد و گفت: حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب خشم دشمنان و عامل اقتدار نظام است.

صفدری افزود: به جهت حساسیتی که برای دوام و بقا و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته و دشمنان ما تحت هر شرایطی به دنبال تخریب نظام بوده و هستند و اقداماتی انجام می‌دهند که موجبات یاس و ناامیدی مردم را فراهم می‌آورند مردم این استان هوشیارانه با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: مردم متدین، همیشه در صحنه و شهیدپرور سیستان و بلوچستان با تمام وجود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اعلام خواهند کرد که بر خلاف تمام تهدیدها، توطئه‌ها و فشارهای بیگانگان هرگز از انقلاب، نظام و ولایت فاصله نگرفته و نمی‌گیرند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد