hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > واگذاری تجهیزات رایگان جهت احداث جایگاه های سی ان جی در سیستان و بلوچستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان خبر داد؛

واگذاری تجهیزات رایگان جهت احداث جایگاه های سی ان جی در سیستان و بلوچستان

به منظور تشویق سرمایه گذاران در بخش احداث جایگاه های سوخت سی ان جی در سیستان و بلوچستان، تجهیزات رایگان معادل 11میلیارد تومان به سرمایه گذاران داده می شود.

به گزارش رویدادایران مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در شورای ساماندهی سوخت گفت: یکی از راهکارهای تسریع در سوخترسانی به خودروها، احداث و توسعه جایگاه های سی ان جی در سطح استان است.

قربانعلی مردانی در این جلسه، با اشاره به اینکه یکی از دلایل ایجاد صف در جایگاه ها افزایش مصرف به دلیل فروش سهمیه کارت های سوخت و قاچاق فرآورده در سطح استان می باشد افزود: با توجه به اختلاف بسیار بالای قیمت فرآورده های نفتی با کشورهای همجوار، فرآورده های نفتی به خارج از مرزها قاچاق می شود.

وی گفت مبارزه با قاچاق عزم استانی می خواهد کما اینکه این اتفاق در روزهای اخیر در شهر زاهدان افتاده و با ایجاد ایست و بازرسی در ورودی و خروجی های شهر، صف جایگاه های سوخت کاهش و از سوی دیگر آمار کشفیات سوخت قاچاق در روزهای اخیر افزایش یافته است.

مدیر منطقه زاهدان در زمینه احداث جایگاه های جدید نیز گفت: تعداد 24 جایگاه عرضه سوخت شامل جایگاه بنزین، نفتگاز، سی ان جی و دومنظوره و 3باب تاسیسات گازمایع در دستور کار قرار دارد و برخی از این جایگاه ها تا 50درصد پیشرفت کار داشته است.

وی همچنین با اشاره به سفر اخیر معاون اول رییس جمهور و وزیر نفت به استان، وعده داد پیگیری جایگاه های بیشتری نیز در زمینه عرضه سوخت مایع و سی ان جی در حال انجام است.

مردانی در خصوص توزیع نفت سفید نیز عنوان کرد: توزیع نفت سفید با سرعت در سطح منطقه در حال انجام است و جهت تسهیل در سوخترسانی، با تلاش شبانه روزی کارکنان خط انتقال ریلی نفت سفید در هفته گذشته راه اندازی شد و بخش قابل توجهی از نفت سفید مورد نیاز از این طریق در حال ارسال به منطقه می باشد.

مردانی با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای گذشته و عدم گازرسانی نقاط حاشیه شهر زاهدان گفت: 38میلیون لیتر نفت سفید در 10ماهه امسال در قسمتهای حاشیه شهر زاهدان و مناطق گازکشی نشده شهر توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام سهمیه نفت سفید 200لیتری در دی ماه و 100لیتری در بهمن ماه امسال و 200لیتر سهمیه اعلام شده قبلی امکان دریافت همزمان 3 نوبت سهمیه نفت در سامانه ایجاد شده و خانوارها می توانند تا 15اسفند سال جاری سهمیه خود را دریافت نمایند.

مدیر منطقه زاهدان در خصوص ثبت نام خانوارهای روستایی ناحیه زاهدان که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه نفت سفید نشده اند گفت: براساس هماهنگی انجام شده با بخشداری ها، ثبت نام روستاییان از طریق ارائه مدارک به بخشداری ها و ارسال مدارک به ناحیه زاهدان انجام می شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد