hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تدوین برنامه های محوری برای توسعه شهر گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان

تدوین برنامه های محوری برای توسعه شهر گرگان

 از ابتدای سال جاری در راستای تامین راهبردها و چشم‌اندازهای شورای اسلامی برنامه محوری تدوین شده است.

ناصر گرزین در نشست خبری اعضای شورای شهر و شهردار گرگان در محل شورای شهر گرگان برگزار شد، اظهارداشت: در راستای شفاف‌سازی امور و فعالیت‌های شورای شهر گرگان کمیته حسابرسی شکل گرفته و دو نفر از اعضای شورا، نماینده شهرداری گرگان و کارشناس متخصص حسابدار گزارش‌های مالی را برای شهروندان شفاف اعلام می‌کنند.

وی اظهار داشت: همدلی، همراهی، وحدت و انسجام رمز موفقیت خدمات‌رسانی و توسعه بوده که اعضای شورای اسلامی گرگان در این مهم ثابت‌قدم هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: سورتمه در شهربازی مدرن هزارپیچ که در گمرک بندرعباس در مدت زمان طولانی مانده بود تحویل گرفته و از ابتدای سال ایستگاه یک و دو سورتمه را شروع و هر دو به اتمام رسیده و همچنین سالن مسقف ۶ هزار مترمربعی شهربازی هم آماده بهره‌برداری است.

وی اظهار داشت: تبدیل وضعیت ۱۵۱ نفر از جامعه ایثارگران، حل مشکل پیمانکاران و پرداخت مطالبات آنها، تعیین تکلیف زمین‌های بلاتکلیف جاده هزارپیچ معروف به شرکت میثاق، بهره‌برداری سی‌ان‌جی سعدآباد، ساماندهی معتادان متجاهر و پیگیری ساخت سوله‌ای مختص آنها، خریداری ۲۱ اتوبوس شهری، تشکیل ۴۰ جلسه رسمی و علنی و ۱۰۲ مصوبه که ۹۲ درصد آنها تائید شد و ۱۴ پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر، ساماندهی دستفروشان و جذب سرمایه‌گذار برای ناهارخوران، تله کابین از جمله اقدامات و پیگیری‌های شورای شهر گرگان بوده است.

وی بیان کرد: ۲۱ محله آسیب‌پذیر گرگان شناسایی شده که برای این مهم قرارگاه توسعه محلات آُسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: بودجه امسال ۹۴۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که ۷۷ درصد آن تاکنون محقق شده و تاکنون ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه دریافت کردیم.

زهرا نورا سخنگوی شورا هم در این نشست گفت: خبرنگاران بازوان دستگاه‌های اجرایی بوده که با شفاف سازی خود حس رضایت را در مردم تقویت می‌کنند.

وی افزود: پارک بانوان گرگان چنانچه به پارک مادر و کودک تبدیل شود این شهر به عنوان شهر دوستدار کودک با طراحی بازی‌های کودکانه و اجرای آن محقق خواهد شد.

سیدمیثم حسینی نایب رییس شورا هم در این نشست گفت: قهرمانان جهانی ورزشی توسط شورای شهر گرگان حمایت‌های مالی خواهند شد و همچنین آکادمی بسکتبال برای استعدادیابی در سالن قابوس به زودی افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: تندیس شهدای پنج آذر و همچنین نامگذاری کوچه‌ها به نام شهدای گرگان در دستور اقدام است.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد