hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد کمی و کیفی سالن های سینما در استان گلستان هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد کمی و کیفی سالن های سینما در استان گلستان هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نخستین روز از فجر چهل و چهارم انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد رشد کمی و کیفی سالن های سینما در استان گلستان هستیم.

محمد رعیت ضمن ادای احترام به روح بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر،گفت: به برکت انقلاب اسلامی تعداد سالن های سینما در استان گلستان  از 14 سالن در سال ۱۳۵۷ به 19 سالن در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به توسعه و تجهیز سینماهای استان در چند سال گذشته، افزود: یکی از دستاوردهای مهم در حوزه سینمایی استان، بهسازی، استاندارد سازی و تجهیز سینماها به امکانات مدرن می باشد که برخی از سینماهای استان را از درجه 3 به درجه مدرن ارتقا داده است.

وی افزود: همچنین 2 دستگاه سینما سیار برای بهره مندی مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان اختصاص یافته است که به طور مستمر فیلم های روز سینماهای کشور را در مناطق مذکور به نمایش در می آورد.

رعیت در ادامه با اشاره به فعالیت کم نظیر سینما سیار در سطح استان، گفت: در طول یکسال گذشته بیش از 70 سانس اکران فیلم در مناطق محروم داشته ایم که 7015 نفر از هم استانی های ساکن در شهرهای فاقد سینما و مناطق محروم و کم برخوردار از این ظرفیت سینمایی استان بهره مند شده اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد