hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حدود 10 هزار گلستانی برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف ثبت نام کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

حدود 10 هزار گلستانی برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف ثبت نام کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از ثبت نام نزدیک ۱۰ هزار گلستانی برای شرکت در آیین اعتکاف خبر داد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین افزود: برای مراسم معنوی اعتکاف امسال ۴۰۰ مسجد را در سطح استان آماده کرده ایم.

وی اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان شرکت در اعتکاف تا روز جمعه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت و پیش بینی شده بیش از ۱3 هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

وی بیان کرد: سقف هزینه شرکت در این مراسم معنوی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته است و در برخی از مساجد با توجه به مشارکت خیرین این مبلغ رایگان خواهد بود.

حجت‌الاسلام گرزین گفت: امسال با اجرای طرح‌هایی نظیر مادر دختری و پدر پسری در اعتکاف تلاش می‌کنیم بستر ایجاد جامعه متمدن را فراهم کنیم.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: در این ایام هزار و ۴۰۰ ویژه برنامه در ۴۴ محور شاخص برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری نشست بصیرتی با عنوان "نقش من در جهاد تبیین"، ۱۶ برنامه شاخص در کاروان های قرآنی، اجرای گروه سرود پاتوقی به صورت محله محوری در راستای ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان از جمله محورهای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال تبلیغات اسلامی گلستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: در این ایام دوره‌های عملیات راویان پیشرفت برای آشنایی مردم به خصوص جوانان گلستان با پیشرفت انقلاب برگزار می‌شود که در آن ۴۰۰ مبلغ آموزش دیده، محله به محله پیشرفت‌های ایران را تشریح می‌کنند.

حجت‌الاسلام گرزین افزود: طراحی و برنامه ریزی جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در فضای حقیقی و مجازی، کارگاه های سبک زندگی قرآنی ، محافل قرآنی روستایی، حضور جهادی در محلات محروم و حاشیه نشین، جشن های قرآنی استقبال و استقلال با محوریت تبیین ، پویش کتابخوانی طرح کلی اندیشه های اسلامی در قرآن ، جلسات خانگی مادران شهدای انقلاب، نشست های علمی و تخصصی قرآن و زندگی با محوریت تمدن سازی و جامعه سازی، اجرای کاروان قرآنی فجر انقلاب شیعه و سنی از دیگر برنامه های دهه فجر امسال تبلیغات اسلامی گلستان است.

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد