hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان همزمان با دهه فجر راه اندازی می شود

با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه های ملی:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان همزمان با دهه فجر راه اندازی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه های ملی و دولتی و صدور مجوزهای مرتبط با زمین در استان خبرداد.


عادل مصدقی روز چهارشنبه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل با بیان اینکه این سامانه هم اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد، گفت: تجاوز به عرصه های ملی و دولتی و تخلفات بصورت برداشت های هوایی توسط ماهواره های هوشمند در این سامانه ثبت و رصد  و نسخه ای از آنها به مراجع نظارتی کشور و استان ارسال می شود.
به گفته وی، در این سامانه تمام لایه های اطلاعاتی مربوط به راهها و مجتمع های خدماتی رفاهی مرتبط با شرح وظایف اداره کل بارگذاری شده و پس از تعیین ادمین استانی تحت نظر مراجع نظارتی کشور، نام کاربری برای واحدهای  شهرستانی اخذ شد.
مصدقی، مراجع اصلی صدور استعلام این سامانه را، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی، محیط زیست و امور اراضی بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه ورود به این سامانه از  طریق آدرس Iraneland.ir  با اخذ نام کاربری و رمز عبور میسر است، افزود: در مرحله آزمایشی این سامانه، دو مورد تخلف شناسایی و جهت رسیدگی به شهرستان ها ابلاغ شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد