hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دشواری‌های معیشتی به اوج رسیده است

دشواری‌های معیشتی به اوج رسیده است

دشواری‌های معیشتی اکنون چنان به اوج رسیده که حتی متصدیان و متولیان امور هم به آن معترف اند. چاره کار شاید بهره ‌گرفتن از خرد جمعی است. البته اگر دیر نشده باشد
  • دشواری‌های معیشتی اکنون چنان به اوج رسیده که حتی متصدیان و متولیان امور هم به آن اعتراف می‌کنند. آنچه بر زمین مانده، پیدا کردن راه‌حل این مشکل است که متاسفانه متولیان امور هر روز وعده آن را می‌دهند ولی در عمل چیزی درست نمی‌شود. اصرار بر یک دست شدن حکمرانی با اینکه در یکسال و نیم اخیر عدم کارائی خود را نشان داده، همچنان ادامه دارد و باز هم در انتصاب‌ها به سراغ کسانی می‌روند که یکدستی را بیشتر و حلقه نگرش مدیریتی را تنگ‌تر می‌کند.


  • چاره کار در شرایط کنونی کشور اینست که مسئولان از لاک تفکرات انحصاری خارج شوند و از تجربیات صاحبان تجربه که فراوانند استفاده کنند و با بهره ‌گرفتن از خرد جمعی به رفع مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات بپردازند. اکنون که در سطح جهانی نوعی تلاش برای شکل دادن یک اجتماع برای براندازی نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، عاقلانه‌ترین راه اینست که در داخل کشور تمام نیروها دست به دست همدیگر بدهند و با شکل دادن به یک «اجماع ملی» به حل مشکلات همت نموده و با جلب نظر عامه مردم، پشتوانه مردمی نظام را تقویت کنند. این، بهترین عامل برای خنثی‌سازی توطئه خارجی است.

۲۱۲۲۰


منبع: khabaronline-1726531

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد