hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > افزایش ۲۵ درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

افزایش ۲۵ درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲میلیون و ۳۷۵ هزار و ۶۴۱ نفر مسافر طی ۱۰ ماهه سالجاری دراین استان خبرداد.

به گزارش رویدادایران تیمور باقری امروز در جلسه بررسی وضعیت جا به جایی مسافر در سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲میلیون و ۳۷۵ هزار و ۶۴۱ نفر مسافر طی ۱۰ ماهه سالجاری دراین استان خبرداد که این میزان حاکی از رشد ۲۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۱۹۴ هزار و ۲۴۰ سفر اظهار داشت: بیشترین سهم‌ جابجایی مسافر به  ترتیب به شهرستان های زاهدان،زابل و سراوان اختصاص دارد.

وی ادامه داد:از این تعداد مسافر یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۰ نفر درون استانی و یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۶۱۱ مسافر به مقصد برون استانی بوده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت ۶۳ شرکت حمل و نقل مسافری در استان تصریح کرد: بیش از ۴هزار دستگاه انواع وسائط‌نقلیه‌ عمومی مسافر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری در سیستان و بلوچستان در حال خدمت رسانی به مسافرین هستند.

باقری در خاتمه یادآور شد:مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکتهای حمل و نقل مسافری  و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات در اسرع وقت رسیدگی شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد