hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گلستان میزبان دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان خبر داد:

گلستان میزبان دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان گفت: دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی با همکاری آموزش و پرورش و به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

محمد رعیت در اولین دوره ملی توانمندسازی مربیان سرود دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گرگان اظهارکرد: کسانی که خانه‌هایشان سست‌تر از عنکبوت است به خیال خام خود به امام رضا (ع) جسارت کردند در حالیکه نمی‌دانستند دل‌های مردم ایران، شیعه و سنی با عشق به حضرت ثامن‌الحجج (ع) عجین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اهل سنت و شیعه، مسلمان و غیرمسلمان و پیروان سایر ادیان از خورشید امام خوبی‌ها گرما و نور می‌گیرند.

وی با اشاره به اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی بیان کرد: رسول خدا (ص) دو گوهر گرانبها بین مردم به یادگار گذاشت اما عده‌ای خواستند با این کارها به ساحت مقدس قرآن اهانت و جسارت کنند اما این کارهای نابخردانه سودی برایشان نخواهد داشت.

 رعیت گفت: دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی با همکاری آموزش و پرورش و به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود. برگزاری کارگاه توانمندسازی مربیان سرود آموزش و پرورش نیز از  دیگر اقدامات مبتکرانه و میدانی بنیاد بین‌المللی امام‌رضا (ع) است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در کنار آموزش و پرورش استان به عنوان دبیرخانه جشنواره خود را خادم می‌داند و امیدواریم این جشنواره‌ها منجر به تولید آثار فاخری شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد