hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بیش از ۸ هزار برنامه در ایام الله دهه فجر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

بیش از ۸ هزار برنامه در ایام الله دهه فجر

بیش از ۸ هزار برنامه متنوع در بخش های مختلف تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب اسلامی که به برکت امام راحل به پیروزی رسید به عنوان الگو در حال گسترش است.

حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در نشست خبری ستاد دهه فحر با اصخاب رسانه، اظهار کرد: امام خمینی (ره) علیه ظلم، فساد و استبداد قیام کرد.

وی در خصوص برنامه های گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گفت: کمیته‌های زیر مجموعه ستاد در استان بیش از ۸ هزار برنامه متنوع در بخش های مختلف تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب امروز توسط خود دشمنان انقلاب در حال معرفی شدن است.

حجه الاسلام و المسلمین احمدی امروز اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب به دلیل کج فهمی و مقابله با انقلاب مداوم در حال معرفی کردن انقلاب به جهانیان است.

وی افزود: این معرفی به برکت وجود امام خمینی(ره) و انقلاب صورت میگیرد و دشمنان هم ثانیه ای از این معرفی غفلت نمیکنند.

حجه الاسلام احمدی بیان کرد: امام در شرایطی برای انقلاب قیام کرد که اگر در مسیر طاغوت و خلاف آن حرفی میزد متهم به سیاسی شدن می شد و امام برای رسیدن به شرایط مطلوب ظریفانه عمل کرد.

احمدی افزود: تشکیل این تیم خبری برای انعکاس دستاوردهای مهم انقلاب و مدیران یکی از راهکارهای موفق ستاد برای مقابله با حجمه های دشمنان در بحث انتشار احبار کذب برای ایجاد نا امیدی و ناامنی در جامعه بوده است و هر اندازه قدرت رسانه ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب قوی تر باشد بدون شک مردم کمتر به سمت استفاده از اخبار بیگانگان خواهند رفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد