hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > سیستان و بلوچستان آماده برگزاری برنامه های دهه فجر/بهره برداری از 1359 طرح و پروژه در استان

سیستان و بلوچستان آماده برگزاری برنامه های دهه فجر/بهره برداری از 1359 طرح و پروژه در استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان آماده برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر است.

به گزارش رویداد ایران عباس صفدری در دیدار مدیران، مسئولان و فعالان ستاد دهه فجر استان با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بمناسبت دهه فجر افزود: در دهه فجر امسال بیش از هزار و ۳۵۹ پروژه با اعتباربیش از ۵ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از اجرای برنامه های ویژه به همین مناسبت در شهرستان ها ، روستاها و مدارس سراسر استان خبر داد و گفت: استان آماده برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: بصیرت‌افزایی، روشنگری، مدیریت جهادی، دشمن شناسی، حهادتبیین و اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان در این ایام است.

صفدری با اشاره به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و انقلاب اسلامی افزود: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

صفدری با بیان این مطلب که امسال برنامه‌ریزی شده است تا کمیته‌های ۳۰ گانه دهه فجر استان برنامه‌های دهه مبارک فجر را ساماندهی و اجرا کنند، ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای در دهه فجر امسال، پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد