hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > بهره برداری و کلنگ زنی ۸ پروژه گازرسانی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بهره برداری و کلنگ زنی ۸ پروژه گازرسانی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۴ طرح گازرسانی در استان به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ۴ طرح دیگر آغاز خواهد شد.

به گزارش رویداد ایران ، محمدرضا میرشکاری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از چهار پروژه گازرسانی به شهرهای استان بهره‌برداری می‌شود و عملیات گازرسانی چهار پروژه دیگر نیز در سطح سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

وی در ادامه بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر زابل باهدف بهره‌مندی بیش از ۳۵ هزار و ۴۰۰ خانوار شهری از نعمت گاز، پروژه گازرسانی به شهر اسماعیل‌آباد با بهره‌مندی هزار و ۲۰۰ خانوار شهری، پروژه گازرسانی به روستاهای محدوده شهر خاش برای بهره‌مندی نه هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی کامبوزیا و کارگاهی به‌منظور تأمین سوخت ۷۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک‌ها را چهار طرح آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال در استان بیان کرد.

میرشکاری افزود: آغاز عملیات اجرای گازرسانی فاز یک شهر چابهار، عملیات گازرسانی به شهر علی‌اکبر، عملیات اجرایی گازرسانی به شهر قصرقند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۷ روستای شهرستان نیمروز حوزه سیستان از دیگر پروژه‌های شرکت گاز سیستان و بلوچستان در دهه فجر امسال است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خط انتقال گاز زاهدان- زابل به طول ۲۱۷ کیلومتر اجرا و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: از ۴۹۸ کیلومتر شبکه موردنیاز شهر زابل ۴۶۸ کیلومتر آن اجرا و باقی‌مانده نیز در حال انجام است که در دهه فجر امسال به شبکه سراسری انتقال گاز متصل می‌شود.

میرشکاری ادامه داد: این در حالی است که پیش‌ازاین ۶۷۳ مشترک در زابل از نعمت گاز طبیعی به روش سی‌ان‌جی برخوردار بوده‌اند.

بیش از ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان بهره‌مند شده‌اند

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه این شرکت در راستای افزایش سرعت گازرسانی به مردم استان طرح ضربتی گازرسانی را از اواخر سال ۹۷ آغاز کرده، بیان کرد: در این طرح، گازرسانی به مردم استان با همکاری شرکت گاز استان‌های خراسان رضوی، سمنان، همدان، گیلان و فارس انجام که تا کنون در شهرها و روستاهای استان چهار هزار و ۱۳۷ کیلومتر شبکه و ۸۷ هزار و ۴۲۷ علمک اجرا شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر هفت شهر و ۲۵ روستا گازدار و مجموعاً بیش از ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی در استان برخورواد هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد