hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > برگزاری ۵۲ برنامه مختلف در سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر

برگزاری ۵۲ برنامه مختلف در سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت دهه فجر امسال، ۵۲ برنامه مختلف توسط سپاه سلمان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش رویدادایران، سردار پاسدار عوضعلی فقیری در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر که در مهمانسرای پنج آذر زاهدان برگزار شد‏، افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران بوده و این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملت ایران با دست‌های خالی در برابر دشمنان است.

وی ادامه داد: ملت ایران در مقابل رژیمی به پیروزی رسید که سرسپرده و تابع بیگانگان بود و بر اساس سیستم دیکتاتوری که داشت، امکانات و سرمایه‌های کشور را به جای صرف امور مردم، برای کشورهای خارجی خرج کرد.

وی تاکید کرد: اراده خدا بر این بود که انقلاب اسلامی، با دست خالی با رهبری امام راحل (ره) و همراهی مردم پیروز شود و از همان ابتدای پیروزی به دلیل اینکه در جهان تحرک ایجاد و در مقابل استکبار شرق و غرب ایستادگی کرده بود، دشمن تلاش کرد تا با تحریم‌های ظالمانه، کودتا، جنگ تحمیلی و شبیخون فرهنگی مانع اهداف انقلاب اسلامی شود اما علیرغم آن، جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق اهداف گام برداشت و در مسیر اصلی خود پیش رفت.

وی اظهار کرد: از مهمترین برکات انقلاب اسلامی، ثبات و امنیت کشور است یعنی حفظ تمامیت ارضی و حفاظت از مرزها، معجزه جنگ هشت ساله، شکست رژیم بعثی عراق و هم پیمانانش است.

فقیری تصریح کرد: اقداماتی در عرصه‌های علم و فناوری، ایجاد زیرساخت‌های حیاتی، اقتصادی و عمرانی، احساس جمعی به ارمغان و پیشرفت‌های کشور و باور شعار «ما می توانیم»،به اوج رساندن مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و خدمت رسانی، ارتقای بینش سیاسی آحاد مردم، سنگین شدن کفه عدالت در تقسیم شدن امکانات کشور، مطالبه گری در اجرای عدالت، رونق و رشد افزایش معنویت و غیره از برکات انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: ایستادگی در برابر مستکبران، از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است به طوری که ابهت ابرقدرت‌ها خصوصاً آمریکا به واسطه انقلاب اسلامی شکسته شد و به مردم جهان جرأت و جسارت دادیم که می‌توان مستقل بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان، گفت: جهاد تبیین باید در دستور کار باشد چرا که دشمن در حال وارونه نشان دادن حقایق و وقایع است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهار کرد: به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب ۵۲ برنامه در غالب ۳۹ عنوان در روزشمار دهه فجر در دستور کار سپاه سلمان قرار گرفته همچنین بیش از ۶ هزار برنامه نیز توسط پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مهمترین مراسم محوری این ایام، در ۱۲ بهمن ماه همزمان با ورود حضرت امام خمینی (ره) مراسم نمادین لحظه ورود امام راحل (ره) در چهار شهرستان زاهدان، زابل، چابهار و ایرانشهر رأس ساعت ۹ در فرودگاه‌ها، رژه نمادین خودروها و موتور سیکلت ها در تمام شهرها از فرودگاه‌ها تا مزار شهدا، اجرای رژه قایق‌ها در چابهار و کنارک، به صدا در آمدن بوق قطار، برپایی میز خدمت و نواختن گلبانگ انقلاب در مراسم جشن گام دوم انقلاب، برپایی خیمه‌های انقلاب به مناسبت ولادت امام علی (ع) در روز ۱۵ بهمن ماه، آئین صبر و شکر تحت عنوان گلبانگ ملکوتی الله اکبر در شب ۲۲ بهمن و نور افشانی در دو میدان سربازان گمنام و شهدای گمنام زاهدان، اجرای پویش «پرچم را نمی‌دهم از دست» در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه عفیفانه در پارک شادی زاهدان است.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و امروز نقش فعالان حوزه رسانه در جهاد تبیین و مقابله با جریان تحریف جدی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد