hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح و کلنگ زنی 128 طرح در گازرسانی با اعتباری بالغ بر 1562 میلیارد ریال

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت:

افتتاح و کلنگ زنی 128 طرح در گازرسانی با اعتباری بالغ بر 1562 میلیارد ریال

در دهه فجر امسال 128  طرح  با اعتباری بالغ بر 1562  میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: همزمان  دهه پیروزی   انقلاب اسلامی ، تعداد  128 طرح  گازرسانی  با اعتباری بالغ بر 1562  میلیارد و 700 میلیون  ریال  مورد افتتاح  و کلنگ زنی قرار می گیرد  .

علی طالبی در نشست خبری فجر گفت: از این تعداد   11  طرح روستایی با اعتباری بالغ بر 364 میلیارد و 700   میلیون ریال  با تعداد 1105 خانوار  به بهره برداری خواهد رسید و 2  روستا   در شهرستان گالیکش نیز با 127  خانوارو  با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

علی طالبی  ادامه داد: در همین رابطه تعداد 112  واحد صنعتی استان نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد که گازرسانی به این واحدها معادل 144 میلیارد ریال هزینه  در بر داشته است .

وی ادامه داد:  2 پروژه عملیاتی خط تغذیه  نیز در استان در مجموع با اعتباری معادل  870 میلیارد   ریال  عملیات اجرایی آنها آغاز   خواهد شد  ضمن اینکه یک پروژه  نیز شامل   احداث ساختمان اداری و پست امداد شهر جلیلن نیز با هزینه ای   بالغ بر34  میلیارد  ریال نیز به بهره برداری خواهد رسید.

  مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان اظهار کرد: از مجموع 991 روستای موجود استان ،  شمار روستاهای  بهره مند از با احتساب   روستاهایی که در ایام ا... پیروزی انقلاب اسلامی  افتتاح می شود ، به   933  روستا خواهد رسید.

 وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مشترکان گاز در استان گلستان ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند که ۱۲ میلیون مترمکعب سهم بخش خانگی و یک میلیون ۳۰۰ هزار مترمکعب سهم بخش صنعت و واحدهای سی ان جی بوده است.

طالبی گفت: در حال حاضر ۹۸.8 درصد از جمعیت روستایی استان گلستان از گاز طبیعی برخوردار هستند که این رقم در دهه فجر سال آینده به ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: در استان گلستان تاکنون افزون بر  640  هزار مشترک به همراه   ۶۴۱ هزار و 763  خانوار   از گاز طبیعی بهره مند هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد