hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۲۴۵ پروژه با اعتبار هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی

فرماندار گرگان:

۲۴۵ پروژه با اعتبار هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی

در ایام دهه فجر امسال تعداد ۲۴۵ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر یکهزار و ۲۵۵ میلیارد تومان افتتاح می شود.

فرماندار گرگان گفت: از مجموعه طرح‌های یاد شده ۲۴۵ پروژه با اعتبار هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی قرار دارند که ۲۱۸ پروژه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

عیسی پایین در نشست خبری فجر گلستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۳۲۸ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان در شهرستان گرگان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر تعداد ۸۳ پروژه اقتصادی و اشتغال زا با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در گرگان کلنگ زنی و افتتاح می‌شوند که حدود ۵۰۰ شغل پایدار ایجاد خواهد کرد.

پایین محلی گفت: احداث کارخانه خوراک دام و طیور در روستای نودیجه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان، احداث گلخانه سبزی و صیفی جات با رویکرد تولید محصولات صادراتی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان و احداث یک واحد گاوداری شیری در روستای ولیک آباد با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان از جمله مهمترین پروژه‌های شهر گرگان در ایام الله دهه فجر است.

وی عنوان کرد: به علت افت تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده برای پروژه‌های عمرانی و اشتغال زا، حجم اعتبارات مربوط به پروژه‌های دهه فجر نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی ادامه داد: گلنگ زنی خط ۴ انتقال برق و افزایش پست آق قلا با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح ۸۵ طرح عمرانی روستاهای گرگان با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان و یک طرح کلنگ زنی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و جاده آب فتح باغ که با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح می شود.

 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد