hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری ۱۴۰۰ ویژه برنامه شاخص فرهنگی دهه فجر در گلستان

رئیس کمیته های قرآن و تشکل های های مذهبی دهه فجر گلستان:

برگزاری ۱۴۰۰ ویژه برنامه شاخص فرهنگی دهه فجر در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای هزار و ۴۰۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، اسلامی و تبیینی در قالب ۴۴ محور طی ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال ۴۴ مورد با یکهزا و ۴۰۰ برنامه در سراسر استان برگزار می شود که تا پایان بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: نشست های بصیرتی ، برگزاری کاروان های قرآنی با ۱۶ برنامه در ۱۴ شهرستان، گروه پاتوقی سرودهای انقلابی به صورت محلع محوری ، پویش رسانه ای پرچم افتخار، عملیات راویان پیشرفت برای آشنایی مبلغان دینی با دستاورهای انقلاب و انتقال محله به محله توسط این اساتید، اجرای برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد با بیش از ۱۴۰۰ برنامه، استفاده از ظرفیت تشکل دختران حاج قاسم که ۵۰۰ نفر عضو دارد در این ایام و جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از مهم ترین برنامه های این ستاد در دهه فجر انقلاب است.

وی ادامه داد: عملیات راویان پیشرفت با حضور ۴۰۰ مبلغ و با حضور در محلات مختلف استان پیش بینی شده تا دستاوردها و ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای همگان بازگو شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: بیش از ۶ هزار نفر برای حضور در مراسم اعتکاف که در ۳۰۰ مسجد شهر و روستای استان برگزار می‌شود نام‌نویسی کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد